والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

کلیدی برای بوفالوهای هند

روحانی با اعطای مجوز به واردات گوشت بی کیفیت بوفالو از هند نشان داد که تا چه حد از تأمین ابتدائیات نیازهای مردم ناتوان است. 

روحانی که با شعار تولید شغل برای بیکاران وارد انتخابات شد و نهایتاً به یمن ورود جلیلی در این مسابقه توانست برای حضورش معنایی کسب کند، نه فقط پرونده ی هسته ای را به نتیجه ای با حد اقل مقبولیت هم نرسانده  بلکه برای تهیه خورد و خوراک ملت نیز در گل مانده است. 

ای کاش دولت اعتدال مشکل تأمین گوشت کشور را از طریق یک واردات ساده مرتفع می کرد در حالی که با صدور مجوز واردات گوشت بوفالو از هند نشان داد که تحقیر سطح زندگی ایرانیان در این دولت امری عادی است.

حتی شاه نیز این شعار را پس از افزایش درآمدهای نفتی کشور داده بود که چرا ملت ایران نباید به قدر اروپائیان گوشت و شیر بخورد اما دولت روحانی و روحانیون در عمل نشان داده است که غذای ایرانی می تواند درسطح ملت همه چیز خواری چون هند باشد. آنهم گوشتی بشدت در معرض بیماری و انگل که نه ذبح آن معلوم است نه منشأ تولید و نه حتی معلوم است که این گوشت در چه مصارفی قرارست صرف صنایع غذایی ایران شود.

شاید روحانی با چین و چینی مشکل داشته که کارآفرینی برای آنان را بواسطه ی واردات از چشم بادامی ها مذموم معرفی نموده بود 

چون وی نیز در عمل نشان داده است که کارآفرینی برای هندیان کار نکوهیده ای نیست

البته دولتی که گوشت کشورش را هم نتواند از تولید داخل و یا حتی واردات معقول تهیه کند، بهتر است ضمن وقوف به بی تدبیری های خود آگاه باشد که زمان انتخابات گوشتش زیر دندان همین مردم خواهد بود. 



نظرات 3 + ارسال نظر
راز چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:40 ب.ظ

واقعا فاجعه س! از منظر بهداشتی حتی اگر از لحاظ ذبح حلال و سلامت میکروبی تایید بشه (که نمیشه)، ابن سینا بر این باوره که طبع غذاها طبع انسانها رو مشخص میکنه!!

مدافعان حرم پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام؛
فکر کنم جریان دوم خردادی کلا با خودکفایی حتی در تولید آفتابه هم مشکل دارند،نکنه گوشت بوفالو رو به جای پول نفت میگیرن؟از لحاظ بهداشتی هم که؟حتما ذبح شرعی میشه؟یعنی الآن مردم گوشت بوفالو بخورند بهتر از گوشت نخوردنه؟
ولی لطفا تمام روحانیون رو جمع نزن!

فاطمه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

ای جان! گوشت بوفالو نخورده بودیم که میخوریم و مدبر میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد