والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

دیپلماسی مهار؟

ظاهراً دیپلماسی اسرائیل از دیپلماسی  بیم و امید ببخشید تدبیر و امید، قوی تر و حساب شده تره

در مساله ی پرونده ی هسته ای

اسرائیل انگار برنامه ی ژئواستراتژیک مناسب تری جهت مهار ایران تدوین کرده تا دولت ما برای مهار اسرائیل.......

............

این جملات سیاسی رو هم گفتیم فردا امثال آقای رحیم پور ازغدی نیان فحش مال کننمون بگن اینا روضه و عزاداری رو بدون سیاست میخوان و از هدف عزای اهل بیت بی خبرند!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مدافعان حرم سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام؛
بابا تا این اصلاح طلبان بیان بفهمند راه طولانی داریم.
ماجرای آقای رحیم پور چیه؟

کوچک شمردن حضرت محسن رو خاطرتون نیست در سخنرانی ایشون؟

راز سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:25 ب.ظ

تا زمانی که اهمیت سیاست و پیچیدگی اون رو نفهمیم، رفتارامون ابتدایی و حساب نشده است. نظامی که استراتژی مشخصی برای روابطش تدوین نکنه یا ناکارآمد باشه استراتژیش، ناچارا با استراتژی سایر کشورها به حرکت درمیاد

استاااااااااااااااااااااااااد

مدافعان حرم سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام؛
اگر منظورتان سخنرانی پیش از نماز جمعه ۹۳/۸/۲۳باشد که به نظر من حقیر توهین نکرد،فقط گفت بعد از دو ماه عزاداری برای حضرت محسن دهه سازی نکنید ،یک روز بسه چون حتی تو روایات هم داریم که حلول ربیع الاول از اعیاد اسلامی است و ما وقتی برای امام هادی (ع) همین عزاداری یک روزه رو هم نمیدونیم کی هست خوب برای حضرت محسن عزاداری یک دهه ای کمی دور از ذنصافه؛ ما بیایم امامامون رو عزاداری کامل به همراه شناخت سیره ی اونها داشته باشیم برای حضرت محسن(ع) هم عزاداری کنیم ولی نه دهه به دهه برای غیر معصومین یا معصومی که متولد نشده شهید شد، عزاداری کنیم ولی امامان معصوم رو نشناسیم؟ ایشون گفتن دهه محرم و دهه فاطمیه داریم برای بقیه دهه نداریم که من هم نمی خوام بگم با لحن ایشون در مورد حضرت محسن (ع) موافقم .
در ضمن برادر عزیز تا اونجایی که من نوشته های شما رو خوندم سخنان آقای رحیم پور اصلا با شما تناسب نداشت و نمی دونم شما چرا ناراحت شدی؟خب گفتن عاشورا سیاسی است خو

مدافعان حرم سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

برادر عزیز؛از من دست من که ناراحت نشدی؟اگه نشدی چرا جواب ندادی؟فقط من خواستم بگم هرکسی مطالب شما رو بخونه میدونه که حتی اگر (حتی اگر) آقای رحیم پور اشتباه هم کرده باشدبازهم مخاطب سخنانش شما نیستید؛من در اغلب مطالب شما دین وسیاست را با هم میبینم و به همین خاطر هم یکی از بهترین اتفاقات سال ۹۳ برای من آشنایی با وبلاگ شما بود؛حال اگر اشتباه میکنم بگو.

شما لطف دارید
من ترجیح می دم در خصوص مسائلی که مستقیم به اهل البیت مربوط میشه کمتر حرف بزنم!
بابت دونه به دونه کلماتمون باید جواب بدیم!

مدافعان حرم پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ب.ظ

شما دشمنی روبا اختلاف یکی میدونی؟اسرائیل(رژیم صهیونیستی)با آمریکای جمهوری خواه مشکل چندانی نداره؛اختلافش با آمریکای دمکراته که اونم از احمقی خودشه چون روش دمکراتها خطرناک تر از جمهوری خواه هاست؛ آخه کشوری که خودشون تاسیس کردن مثل بچه شونه؛ادر مورد جنگ ۱۹۸۲هم که اگه اسرائیل اون حمله رو نمیکرد بصره فتح شده بودوسرنوشت جنگ جور دیگه ای بود و داستان زیاد داره؛
من نمیدونستم یه نقد کوچیک به اینجا میکشه من فقط گفتم مقایسه سیاست ایران و آمریکا از نظر من معقول نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد