والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

بر سر سفره آفتابی شده ها

ای آب ندیده ها و آبی شده ها
بی جبهه و جنگ انقلابی شده ها 

مدیون شب حمله جانبازانید
ای بر سر سفر آفتابی شده ها 

من غیرت بازوان آرش بودم
با پنجه مرگ در کشاکش بودم 

ای مدعیان گرم چه کاری بودید
آن روز که من میان آتش بودم‎ 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
راز جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

مدافعان حرم جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:33 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام؛
لطفا خطبه جهاد امیرالمومنین علی (ع) را مطالعه بفرمایید.
اللهم عجل لولیک الفرج

[ بدون نام ] جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

بعضی از آنها که خون نوشیده‌اند
ارث جنگ عشق را پوشیده‌اند
عده‌ای حسن القضاء را دیده اند
عده‌ای را بنزها بلعیده اند...

آفرین
احســــــــــــــــــــــــــــــنت

علی جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

بیست وسوم اسفند تولدعزیزی را جشن



خواهیم گرفت که منتظر پیامهای تبریک شما می مانم



ان شاالله که بتوانم این عزیزراشادکنم البته باکمک

شماعزیزان

امید شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://dj0o0.ir

سلام

خوبی دوست عزیزم وب خوبی داری

به منم سر بزن

این عکس هم در دهه شصت در شهر لبنان کنار خانه دکتر چمران بوده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد