والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

سخنی از سعیدقاسمی

سردار سعید قاسمی ـ دوشنبه شب ـ مشهد مقدس:
«....به فاصله فقط سه شب بعد از پذیرش قطعنامه چه اتفاقی افتاد؟ این که خوشحالند از این که امضا کنند و می گویند پیروزی و تسلیم قدرت های جهانی حال ببینیم آن قطع نامه چه شد. مسعود رجوی از همه جا فراخوانی نیرو کرد و عراق هم نیروها را جمع کرد و بدتر از سال 59 حمله کردند و بعد از 8سال که جنگیدیم دوباره به اول خط رسیدیم. چرا که با خودشان گفتند سرباز ندارند و سیاست مدارانشان هم گفته اند که دیگر نمی شود پس با استفاده جاسوسان که همیشه وجود داشته است فقط بعد از سه شب از قطع نامه حمله کردند. شلمچه، طلاییه، سقوط کرد؛ فکه ، دلهران؛ قصر شیرین و خیلی از شهرهای دیگر سقوط کرد. تاریخ نوشت، در طول هشت سال دوازده هزار اسیر دادیم. این مسائل را بچه‌های ما نمی دانند اما در طول فقط سه شب دوازده هزار اسیر دادیم! عراقی‌ها وقت نداشتند غنیمتی های ما را جمع کنند.»
من: به انتظار دادگاهی صحرایی برای عاملین آن روزها نفس می کشم!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
راز سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مدافعان حرم سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ

من آن موقع به این دنیا قدم نگذاشته بودم،هنوز خدا مرا به این دنیا که بدون ظهور حضرت حجت بن الحسن العسگری(ع)(عج) زندانی به وسعت زمین است نفرستاده بود،ولی من هم منتظرم،منتظر اینم که ببینم کسانی که میگویند انرژی هسته ای به درد ما نمیخورد چگونه جواب علیرضا ی شهید مصطفی احمدی روشن را در این دنیا و جواب این چهار شهید را در آن دنیا خواهند داد.من هم منتظرم ، در انتظار خیلی چیز ها هستم،اگر لیاقت داشته باشم منتظر ظهور حضرت امام زمان (ع)(عج) ،منتظرم تا ببینم نوشانندگان جام زهر به امام خمینی (ره) کی جام زهر را خواهند نوشید،چه در این دنیا چه در آن دنیا،منتظرم......، به خدا ۳۰۰۰۰۰ نفر کم نیست،برای مسلمان شدن کم نیست،برای انسان شدن کم نیست،برای نشان دادن راه برای ما کم نیست،برای شهادت کم نیست،برای رعایت حجاب کم نیست،برای عزتمندی کم نیست،......
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد