والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

همسر و درس

زن اینطوری باشه چرا آدم ازدواج نمی کنه....


 به درس و فکرش هم میرسه...... 


این ها همه از اصالت خانوادگی و نجابت ریشه نشأت می گیره!!!


همسر علامه طباطبایی :ما در تبریز سالی چند مَن روغن حیوانی مصرف می کردیم. به قم که آمدیم در منزل کوچکی ساکن شدیم که امکانات زیادی هم نداشت. حداکثر می توانستیم روزی پنج سیر گوشت بخریم. من دنبه های گوشت را جدا می کردم و داخل سبدی که از سقف آشپزخانه آویزان کرده بودم، می انداختم. هر چند روز یکبار دنبه ها را آب می کردم و از آن به عنوان روغن استفاده می کردم. هیچ وقت هم به علامه نمی گفتم ما روغن نداریم که ایشان ناراحت شود و از کار و مطالعه باز بماند. می خواستم فکرش آزاد باشد.
نظرات 4 + ارسال نظر
فریناز جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

یه زن خوب، واسه مرد خوبش، هرکاری که بتونه می کنه

زن علامه دختر ارباب بوده.... نجابت! اصالت!

راز جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ

نعم العون علی طاعه الله..
همین مدنظر باشه کافیه

سخن حضرت زهرا و امیرالمومنین نسبت به همدیگه است!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:15 ب.ظ

وقتی مرد علامه طبابایی باشد زن جانش را هم برایش میدهد.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:16 ب.ظ

وقتی مرد علامه طبابایی باشد زن جانش را هم برایش میدهد.....که میدهد.....

تا همچون زنی وجود نداشته باشه
که علامه طباطبایی ساخته نمیشه

همون معمای مشهوره که اول مرغ بوده یا تخم مرغ!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد