والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

هرچه هستی توئـی

السلام علیک یا صاحب الزمان......

من با تو و تو با من ، انصاف کجا باشد؟؟؟؟ من کمترم از مور و تو فوق سلیمانی.......

نقل است بعد از پیروزی عجیب میرزای بزرگ شیرازی ـ که رحمت خدا بر او باد ـ در فتوای تنباکو و شکست انگلستان، مشاهده کردند میرزای شیرازی بسیار ناراحت است و گویی اشک می ریزد....سؤال کردند چرا ناراحتید بعد از اینکه دشمن اجنبی و دولت وابسته ی داخلی را زمین گیر یک خط فتوی فرمودید....

میرزا گفت این انگلیسی ها می دانند و می فهمند این قدرت مال من و فتوای من نیست... می دانند چون من نوشتم : استعمال توتون و تنباکو مساوی جنگ با «امام زمان» است فلذا مردم اینطور یکپارچه برخاستند... اینها برای اینکه عامل این عظمت را بکوبند حتماً دست به توطئه در مفهوم مهدی علیه السلام می زنند... مدتی نگذشت که از اندیشه های شیخ احمد احصائی و بعد دیوانگی های سیدعلی محمد باب و بعد هم حسینعلی نوری اقدام به تولید مکتبی نمودند تا مهدی دروغین بسازند و حتی در روزگار ما هم شاهد اوج سازماندهی آنها در عاشورای 88 بودیم...........

ما اگر می گوییم ولایت فقیه یا هر مفهومی دیگر... همه از خاک پای مهدی زهراست... اگر هم کسی فکر کند قدرتی دارد و پشیزی بذات خود ارزش دارد باید بداند دیر یا زود با سر زمین می خورد... ما هر چه داریم از برکت نفسهای گرم یوسف بیابان گرد فاطمه است و بس!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
راز جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

مهدی جان.. موکول میکنم گله هجر را به بعد..این روزها حال مادرتان روبراه نیست..

مدافعان حرم جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،
((چرا میگوئیم مهدی (عج)(ع) بیا؟مگر نیامده بود؟آمد ولی لیاقت داشتنش را نداشتیم،بیایی بگوییم آقا غلط کردیم،اشتباه کردیم،مهدی (ع)(عج) جان،برگرد. رائفی پور ))
خدا را به عمه حضرت صاحب الزمان (عج)(ع)،حضرت زینب (س) قسم دهیم تا ظهور مولایمان را به تعجیل بیاندازد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد