والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

کسانی که یک روز به ترک تحریم افتخار می کردند

کسانی که یک روز تبلیغاتشان گوش فلک را کر می کرد و به «تَرَک برداشتن ساختمان تحریم ها» می بالیدند،

امروز که فهمیده اند دشمن و دوست در دنیا وجود دارد و بدبینی و خوش بینی در سیاست بین الملل مفهوم دارد، می گویند برای برداشتن مرحله به مرحله ی تحریم ها مذاکره نمی کنیم!!!

بعد از بر باد دادن اقتداری که باعث شده دشمن باد به گلو انداخته بگوید ایرانی ها با دست بسته پای میز مذاکره نشسته اند، حرف روز اول را امروز می زنند؟

دولت یک کشور را که به دست یک منبری اداره کنی، جز خطابه خواندن منتظر چیز دیگری نباید باشی!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مدافعان حرم دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

مگر چه اشکالی دارد که یک روحانی(آخوند) رئیس مملکت باشد؟فقط باید به حرف اساتید خود ومراجع عظام تقلید و از همه مهمتر مقام معظم رهبری گوش کند.

اشکالش اینه که دین به بازی سیاست دچار می شود!!!

حوری دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

طرفدار سکولاریسمیت؟

سکولار بودم که باید عاشق موسوی و هاشمی می بودم
نه فرزند نه دی!

مدافعان حرم سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

سیاست بازی نیست، اشتباه شما همینه،دین بدون حکومت که سیاست هم در زمان غیبت حضرت حجت(عج)(ع) جزوی از این حکومت است کامل نیست.(البته به نظر من)لطفا پخش کنید و جواب بدهید.

اولا به هیچ کس نگید جواب بدید!!! رفتار زشتی است!!!!
ولی من اصلا نفهمیدم شما چی میگید
حتی الامکان با گزینه های علمی در دانش سیاست سخن بگویید!

مدافعان حرم سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ

چون برادر دینی من هستید،من به شما (فقط به شما نه نسبت به همه) این سخن را نمیگویم ،
اما برادر گرامی لطفا شما هم با سوال جواب سوال مرا ندهید،من واضح گفتم در زمان غیبت امام زمان (ع)(عج) دین از سیاست جدا نیست ودلیل اینکه پس از غیبت سیاست وجود ندارد به این دلیل است که حکومت ایشان جهانی خواهد بود نه فقط ایرانی.دانش سیاست تا زمانی که جدا از دین باشد حداقل برای من غیر قابل قبول است چون بنده دین را جدا از سیاست نمیدانم.لطفا نظر خود را در این باره به من بفرمایید.

اصلا صحبت شما رو متوجه نمیشم

مدافعان حرم سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

پس اجازه بدید با یه سوال از شما ادامه بدم:آیا شما معتقد به جدایی دین از سیاست هستید؟

نه
این سوال هم زیبا نیست
بقول دکتر دهشیار میگفت این توهینه که بگیم آقا به این معتقدین یا نه!
باید از چارچوب افکارش بفهمین طرف چطور آدمیه
این مدلهای نا مانوس رو از خودتون و سبک زندگیتون بزدایید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد