والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

خروش آیت الله العظمی سبحانی بر روحانی زاده و روحانی !!!!

سبد طرفداران دولت اعتدال که می خواست محاسن همه را داشته باشد و معایب هیچکدام را، می خواهند به آیت الله سبحانی هم توهین کنند؟

مرجعی که نه سیاسی وار مرجعیت خودخوانده یافته، نه بر علم و دانش و خلوص او شکی وارد است نه مؤید دولت پیشین بوده است. 
این فقیه ـ اصولی ـ متکلم ـ مفسّر ـ فیلسوف ـ مورخ و نویسنده ی بزرگ جهان تشیع که هم در جوانی سابقه ی روزنامه نگاری اسلامی در مجله ی مکتب اسلام دارد و همراه با امام موسی صدر و آیت الله مکارم برای هدایت جوانان قلم می زده است و هم در ایام کهولت بخاطر دارم که نقل می شد  روزی 100 شبهه را در خصوص مسائل اعتقادی شیعه پاسخ می دهند، در یکی از دیدارهای خود به عمل وزیر ارشاد معتدل واکنش خروش آمیزی ابراز داشته اند:
«بنده بسیار گلایه‌مند هستم که فرزند یک روحانی فتوایی درباره تک‌خوانی بانوان می‌دهد؛ یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقی مانده است که دختری بیاید و تک خوانی بکند؟ چقدر برای ما زننده است؛ این فتوا به کشورهای همانند امارات و دیگر کشورهای عربی می‌رود و بر می‌گردند می‌گویند که این‌ها دروغ می‌گویند و ادعا می‌کنند که اسلامی هستند؛ ولی نمی‌‌دانند که این حرف یک نفر است حرف نظام نیست. 
 این گله را به گوش این آقا برسانید که آیا تو اهل فتوا هستی؛ ما مجلس، قانون، شورای نگهبان داریم که باید این‌ها صحبت کننده نه تو؛ جای گله است، ایشان از این کار استغفار کند، یعنی حرفش را پس بگیرد، معصوم نیست.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد