والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

الزامات انتشار بین المللی نامه رهبر انقلاب 2

اگر می خواهیم حرکتی دسته جمعی داشته باشیم باید الزامات یک کار دسته جمعی را هم رعایت کنیم. اصولاً ضرورت وجود "رهبری" ، برای حرکت جمع به سوی هدفی متعالی است.

رهبری هیچگاه در عزلت از جمع و بی توجه به سایرین شکل نمیگیرد. 

اولین گام برای ورود جوانان به عرصه ی انتشار نامه رهبری در سطح جهان این است که به "ضرورت" حضور و عمل جوانان ایمان داشته باشیم و نیاز به آن را درک کنیم. محدودیت زایی ها عاملی بوده است که باعث شده رهبری دایره ی عملی محدود به اطرافیان داشته باشند. این محدودیت عامل محدود شدن توانمندی ها خواهد بود. 

سبک رهبری آیت الله خامنه ای و مدل مستقر در اذهان مردم ایران نشان داده است مطالبات ایشان دغدغه ی جوانان خواهد شد. دلیلی ندارد نگران باشیم که "مردم" در خصوص واکنش مثبت و همراهی با درخواستهای ایشان برخورد سرد داشته باشند. هرچند این مسئولین هستند که نشان داده اند نسبت به مطالبات رهبری کوشا نبوده و ای بسا در مواردی نقیض آن هم عمل نموده اند. 

از مسئولین و فعالانی که مراوده با شخص رهبری دارند باید پرسید برای سازماندهی مستقیم جوانان جهت انجام وظیفه ای بین المللی تاکنون چه کار کرده اید؟

مثلا کسانی همچون حجة الاسلام پناهیان که خواستار حضور جوانان در عرصه های بین المللی شده اند، چقدر برنامه  برای تربیت و سازماندهی این نوع افراد حاضر یراق برای ورود به قلب ملتهای دیگر در پیش گرفته اند؟

مگر می شود با حلقه ی صالحین و اردوهای جهادی و اوامر فرماندهان نظامی که لباس کارفرهنگی به تن کرده  اند، نیرو برای ورود به قلوب مردم اروپا و آمریکا تربیت کرد؟

امروز می خواهیم نیروهای فدایی رهبر انقلاب به سخن و مذاکره و دعوت جوانان اروپایی بپردازند. می شود اصلاً تصور کرد نیروی حزب اللهی ما حول آیت الله صدیقی، حجة الاسلام پناهیان یا حلقات صالحین و امثالهم توان سترگی در سخن گفتن به زبانهای خارجی داشته باشند؟

مگر شبکه ی مهم انگلیسی زبان "پرس تی وی" ما توسط نیروهای حزب اللهی اداره می شود؟ 

در طول سالهایی که رییس کنونی صداوسیما مستقیماً ـ بدون نیاز به هماهنگی با مهندس ضرغامی ـ به تدبیر معاونت برون مرزی می پرداخت، چقدر نیروی عاشق رهبری و در عین حال متفکر و صاحب نظر در روابط بین الملل تربیت کرده و به این آوردگاه رسانه ای ایران و غرب راه داده است؟

اگر این اتفاق افتاده بود که ما فقط به انتشار اصل نامه اکتفا نمیکردیم!!!

نامه ی رهبری انقلاب باید آغاز یک حرکت بین المللی باشد و سایرین حول این محور به عرصه ی جهانی ورود مؤثر داشته باشند.

آیا می توانیم سؤال کنیم: چقدر پرس تی وی شبکه ای در تراز انقلاب اسلامی است؟

اصولاً شفافیت در فعالیت نهادهایی مانند این رسانه ها در قاموس مدیران نظام ما معنایی ندارد تا جوانان این ملت بتوانند به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب و نظام اسلامی به دلسوزی در خصوص فعالیتها و برنامه های رسانه بپردازند.

چه اینکه شما زمانی دلسوز خواهید بود که حس کنید در یک جریان سهم دارید و نه اینکه فقط به مثابه گوشتی لب توپ برای زمانهای جانفشانی ذخیره شده اید اما لیاقت مدیریت و حضور در دامنه ی فعالیتها را ندارید.

اینکه هنر نیست به عنوان یک تکلیف دینی و انقلابی به reshare کردن نامه ی آقا بپردازیم آنهم بیشتر در میان دوستان خودمان که تقریبا همه ایرانی هستند.

به قول امام موسی صدر: ما اگر امروز کار دسته جمعی نداشته باشیم، کلاهمان پس معرکه است که هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
راز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ

مدیران عالم باتقوا نیاز مبرم جامعه اسلامی است
احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد