والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

فسفر سوزی آقاتهرانی

از برادر مخلص و البته گاهاً از نظر سیاسی ساده لوح، دکتر آقا تهرانی عزیز، در خصوص عدم رای اعتماد به وزیر علوم مطلبی در فارس نقل شده است:

«دبیرکل جبهه پایداری درباره صحبت‌های آشنا مشاور رئیس‌جمهور که گفته بود مجلس اهمیتی به سلطه گفتمانی اقلیت پایداری ندهد گفت: 

باید از صحبت‌های آقای آشنا متوجه شوید که او نه از جو مجلس خبر دارد و نه درست می‌گوید 

و من تعجب می‌کنم که می‌گویند ایشان در دانشگاه امام صادق (ع) درس خوانده و مشخص نیست چگونه به خود اجازه می‌دهد که اینطور حرف بزند.»

به دکتر آقا تهرانی می گویم عزیز من تازه دارید می فهمید در دانشگاه آقای مهدوی کنی که متاسفانه اسم رییس مذهب حضرت صادق را لکه دار نموده است چه عتیقه ها و فضولاتی تربیت کرده و به جان انقلاب انداخته اید.... خسته نباشید

فکر کنم تازه دارید فسفر می سوزانید تا اندکی بفهمید در کشور از کجا به انقلاب ضربه زده ایم....

بازهم اگر بفهمید و کاری بکنید و درب خانه ی انقلاب را به روی همه ی عاشقان اسلام باز کنید تا کشور اصلاح شود جای صدهزار شکر دارد.....

کشور هرچه ضربه خورده از خودی های داخل حاکمیت خورده نه از منتقدان بی ریا و حاضر به فداکاری......

علیکم بالملّة لا بالخواص!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
omid جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ http://ktra.mihanblog.com

سلام دوست خوبم، سایتم رو با نام " فروش اینترنتی 270 محصول شگفت انگیز " و با آدرس http://quality.emkala.com لینک کن و بهم تو وبلاگم اطلاع بده بلینکمت، برای اینکه در لینک کردن مشکل ایجاد نشود ، آدرس سایتم رو هنگام لینک کردن بنویس و کپی نکن و نیز اینکه شما هایپپرمارکتم رو لینک میکنید و من وب شما رو در وبلاگم (کمپلکس امید ) لینک میکنم، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد