والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

رمز امنیت ملی ما..... امنیت اجتماعی ولایت محور

     آنها که می خواستند امنیت ایران را با حضور در ائتلاف آمریکا علیه داعش تامین کنند ..... مثل همان ها که می خواستند همراه با صدام در جنگ علیه آمریکا در دهه ی 70 شرکت کنیم ....

کاش می دانستند که رمز امنیت ما ولایت است....
مگر نخوانده اید که: ولایت امیر المومنین علی (ع) دژ محکم الهی است ......
...باشد می توانید بگویید اینها مشتی بیسواد هستند...مانعی ندارد... البته حاضرم نمره های 20 خودم در درسهای امنیت را به حضورشان نشان دهم... مگر اینکه بزرگترین دانشگاه علوم انسانی خاورمیانه را هم به عملیات روانی بکوبید.... 

نظرات 1 + ارسال نظر
حوری دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

. ننایج تحقیق دکتر شهرزاد رحمان و دکتر حسین عسگری از اساتید دانشکده علوم تهران باعنوان ""کشورهای اسلامی چقدر اسلامی هستند؟ "" خیلی جالب است. متغیر های بکار رفته در این تحقیق در ابعاد حقوق سیاسى، اقتصادی و زیست محیطی بر اساس قرآن و سنت پیامبر بوده است و جمعا ١١٣ شاخص مورد بررسى قرار گرفتند. مثلا در بعد اقتصاد شاخص سلامت و عدم فساد و ربا وبهره پول و در بعد اجتماعى آزادى مدنى در امر به معروف و نهی منکر صاحبان قدرت و رعایت حقوق زنان.

نتیجه:
اسلامی ترین کشور دنیا نیوزیلاند، رتبه دوم لوکزامبورگ، سپس اسکاندیناوی ها، جالب اینکه تا رتبه ٣٧ هیچ کشور اسلامى وجود ندارد. رتبه ٣٨ مالزی و رتبه متوسط کشورهای اسلامی ١٣٨ بود. رتبه ایران از این جهت ١٦٣ بود.
یعنی مسلمانان در عمل نتوانستند به چیزهایی که ادعا کردند با این نسخه میتونن به اون برسند، برسن. اما کشورهای غیرمذهبی که براساس حاکمیت قانون و اخلاق اداره میشود، به نتایج خوبی رسیدند.

منبع مجله ایران فردا تیر٩٣ صفحه١٢٥ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد