والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

منافقین گمراه

نه اینکه این بدبخت ها مهم باشند، می خواهم تعفن این طایفه ی بی دین را بگویم!
در جامعه ی مجازی یک جا کامنت گذاشتم:" احمدی نژاد را با رجوی یکی می دانم!"
در جواب من یکی از سینه چاکان سالار انحراف گفته: 
"من هم شما رو با نگهبان خونه پری بلنده یکی میدونم."
این فرد همه جا با احمدی نژاد عکس دارد و روز نیمه ی شعبان کنار او نشسته و تصویرش را منتشر کرده بود!
می گفت من دین خودم را مدیون احمدی نژاد هستم!
بلی!!!
اینان مبشران بهار و یاران اسلام و برنامه ریزان مهرورزی با بندگان خدا و عدالت محوران هستند!
لعنت خدا بر این قوم منافق!
من که حامی و یار و فدائی این طایفه بودم اینچنین نواخته می شوم 
وای به حال آنانی که از اول دشمن این قوم گمراه شده و گمراه کننده بودند!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

یعنی بنظر شما احمدی نژاد گمراه شده و گمراه کننده است؟

البته او به یک مرده ی سیاسی بدل شده !
کسی که دین را اسباب قدرت طلبی ناکام خود کند به دست خدا ذلیل می گردد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد