والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

معذرت از همه ی شهرها

ازین که این موجود خودش را "قزوینی" معرفی میکند از تمام مردم ایران معذرت خواهی میکنم
خوب و بد همه جا هست
درروغگو و منافق هم در همه ی شهرهای ایران هستند بلکه همه ی دنیا  
به فاصله چند ساعت بعد از انتشار اسناد اخراج محترمانه ی تعدادی از همکاران شهید احمدی روشن از سازمان انرژی اتمی که ابتدای هفته جاری در رجانیوز منتشر شد، دکتر علی اکبر صالحی در واکنش به این موضوع از اساس چنین خبری را دروغ دانست! و گفت: «اخراج دانشمندان هسته ای کشور از این سازمان از اساس کذب است.» 
 
رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه جهت دفاع از عملکرد خود ابراز داشت: «سازمان انرژی اتمی 15 هزار پرسنل دارد که تقریبا 5 هزار نفر استخدام دولتی هستند و رسمی محسوب شده و ما نمی‌توانیم آنها را اخراج کنیم. اگر هم بخواهیم اخراج کنیم مسیر خودش را دارد. اگر موردی هست بیایند عنوان بکنند که فلانی استخدام بوده و از سازمان اخراج شده بیایند به ما بگویند.»

صالحی در پایان همچنین به کسانی که سخنان مزبور را مطرح می‌کنند هشدار داد: «اگرچه ممکن است در بازی سیاسی برنده شوند اما این برد، بردی معاویه‌‌ای است نه علی‌وار.»

این اظهارات در حالی از سوی دکتر صالحی بیان شده است که ایشان با بیان «بخشی» از واقعیت؛ تمام ماجرا را شرح نمی دهند چرا که توجه در خبر منتشر شده در رجانیوز و همچنین اسناد اخراج محترمانه افرادی که سازمان انرژی اتمی از آنها خواسته بود تا برای مراحل تسویه حساب به مدیریت منابع انسانی این سازمان مراجعه کنند نشان می دهد، این افراد همانطور که آقای صالحی نیز گفته است نیروهای پیمانی بوده اند اما سوال اصلی اینجاست که چه اتفاقی در چند ماه گذشته افتاده است که تعداد قابل توجهی از نیروهای خدوم و ارزشی این سازمان به جای آنکه به نیروهای استخدامی و رسمی تبدیل شوند، قراردادهایشان نیز در اولین فرصت «غیر قابل تمدید» اعلام شده است؟

به عنوان مثال شهید علیمحمدی و شهید شهریاری نیز در موقع شهادت هیچ گاه استخدام رسمی سازمان انرژی اتمی محسوب نمی شدند لذا تاکید آقای صالحی مبنی بر اینکه این یک روند عادی است که بسیاری از افراد بعد از همکاری کوتاه مدت با سازمان، دیگر عذرشان خواسته می شود، تغییری در صورت مساله ایجاد نکرده و حاکی از تغییرات نگران کننده و جدی در نیروهای انسانی این سازمان مهم است.

گفتنی است با توجه به اینکه پیش از این، پدر شهید احمدی روشن و شهد داریوش رضایی نژاد اخباری را مبنی بر اخراج همکاران فرزندانشان از این سازمان منتشر کرده بودند، بهتر است دکتر صالحی به جای پرخاش به منتقدان و بیان اینکه ادامه انتشار این اخبار ممکن است به پیروزی معاویه وار! منتقدان بینجامد، نسبت به اتفاقات تلخ در مجموعه تحت نظر خود تدبیری جدی بیندیشند.

لازم به ذکر است سه شنبه هفته جاری کمیسیون اصل نود با آقای صالحی پیرو شکایت برخی از نمایندگان مجلس در خصوص نحوه برخورد با برخی از متخصصان و دانشمندان هسته ای جلسه تشکیل می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد