والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

انصاف بده کدام خون خوار تریم!

     آقای دکتر ولایتی که در جمع انصار حزب الله حمله به سیاستهای خارجی دولت می کند و البته فریاد انحراف منتخب 8ساله ی ملت را از نای بی روح خویش بیرون آورده است؛ ضروری است ابتدا خود را از انحراف فکری مبرا نماید.

1. پیش گامان بیداری اسلامی از نظر شما چه کسانی هستند؟ 

آیا جریان اخوان المسلمین جریانی اصیل و اسلامی است و ریشه در اندیشه ی واقعی دینی دارد؟

2. جریان وهابیت توسط چه کسانی پایه گذاری شده است؟ آیا افرادی همچون رشید رضا و بزرگان گذشته و حال جریانات اخوانی دنیا، همگی مردان اندیشه و عمل وهابیت هستند یا نه؟ این افراد از نظر شما جایگاهی در دیانت دارند؟ ما البته جواب این سوال ها را به وضوح می دانیم.

3. اندیشه ی سلفیت که امروزه با ریشه گرفتن از جریان اخوان المسلمین در قالب گروه هایی همچون القاعده و حماس به اسرائیل و استعمار خدمت می کند از نظر شما چه جایگاهی در فکر و عمل اسلامی و انقلابی ما دارد؟

4. جایگاه فردی همچون سید جمال الدین اسد آبادی که مورد ستایش بی حد و حصر شماست، در پدید آمدن تمام اندیشه های سلفیت و سلفی گری که بدان اشاره شد، چه میزان است؟

5. میزان موفقیت جریانی همچون اخوان المسلمین که شما با فکر و عمل سیاسی خود آنرا پیروز بلامنازع میدان مبارزه با آمریکا می دانستید چقدر بوده است؟ آیا توانستند به میزان یک سوم دولت احمدی نژاد در برابر فشارهای بسیار اندک خارجی مقاومت نمایند؟ فکر نمیکنم چشم بر حقیقت بستن امری ممدوح باشد.

6. میزان تلاشهای شما در مقایسه با حضور نیروهای غربی و ضد دینی در ممالک تازه انقلاب شده ی منطقه چقدر است؟ حضور خویش را در این کشورها جز چند همایش بیداری اسلامی چقدر می دانید؟

7. آیا دفاع شما از پیشینه ایرانی و مکتبی که این ملت در طول تاریخ از اسلام بنا کردند همان چیزی نیست که احمدی نژاد با آن در پی بالیدن انگیزه و غرور ملی این کشور است؟ برنامه های طولانی مدت شما در سیما که همین امر را تداعی می کرد.

8. آیا تمامی افرادی که در فرهنگستان علوم پزشکی، تحت امر و نظارت شما فعال هستند، از کارنامه ی اعتقادی و سیاسی پاک و بی انحرافی برخوردارند؟ حاضرید با همکاری نهادهای امنیتی به بررسی کارنامه ی آنان بپردازیم و نهایتا نتیجه را به ملت اعلام کنیم؟ نمیپندارم سرفراز از این مطالعه بیرون آیید!

در فرصتی فراختر به بررسی ابعاد بیشتری از اندیشه و عمل شما در سیاست و انحراف شما از مکتب اهل بیت صلوات الله علهیم اجمعین خواهیم پرداخت تا معلوم شود چه کسی منحرف است.

اما جا دارد که باهم این شعر را خطاب به آقای دکتر ولایتی زمزمه کنیم؛

ای   صاحب  فتوا  ز  تو  پر کارتریم

با  این همه مستی  ز تو  هُشیار  تریم

تو خون کسان خوری و ما خون رزان

انصاف  بـده    کـدام   خونخوار تریم؟


نظرات 1 + ارسال نظر
ابر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://http://sedayesokut.blogfa.com

سلام. شما را با افتخار لینک کردم
موفق باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد