والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

تفاوت 88 و 92

    نمی دانم باید بر IQ ی بعضی ها گریست یا قهقهه سر داد. شاید بر جنازه صداقت و مردانگی آنان باید آه تأسف کشید شاید از گرمای درون یک بیدار مرد، روح خفته ی خواب زدگان بیدار شود!
فضای خبررسانی و ماشین جنگ روانی دنیاپرستان بازهم به تپش قلب بیمار خویش ادامه می دهد. این بار اما پایکوبی بی نظیر این بخش از سیاستبازان به خاطر استقبال از رییس جمهور در سفرهای استانی اخیر است.
از جهان نیوز، سایت منسوب به زاکانی تا فارس و سایتهای حامی قالیباف و محسن رضایی، همه و همه فقط به این نکته می بالند که چرا از احمدی نژاد این مقدار و به نظر آنان بسیار کم !!!! استقبال شده است و این یعنی اینکه احمدی نژاد دیگر از نژاد این مردم و فرزند این ملت نیست!
هنگامی که خونِ دنیاخواهی پیش چشم کینه را می گیرد دیگر فرقی نمی کند نتیجه و تحلیل حقیقی چه خواهد بود! مهم این است که فرصتی برای انتقام گیری فراهم شده است.
نکته اول اینکه سفر احمدی نژاد در سال 92 به مثلا اصفهان قطعا متفاوت از سفر وی به آن شهر در سال 88 است! درک که می فرمایند؟ فکر نکنم!
آنها که عکس تفاوت سفر وی به اصفهان در این دوسال را به رخ می کشند باید به یاد بیاورند که سفر فرزند ملت به اصفهان در 88 پس از مناظره ی تاریخی با دشمن ملت بود و استقبال از وی در اوج رقابت میان اشراف و محرومان رخ داد. اگر مایلید دوباره این فضا ساخته شود و میزان تقابل و استقبال را به چشم ببینید ما مشکل و واهمه ای نداریم. منتظر باشید که ما نیز در انتظار هستیم.
از سمت دیگر که به این قضیه نگاه می کنیم اوج تبلیغات همه ی دستگاه های داخلی و احزاب و مخالفان این مرد باید هم در این میزان استقبال تاثیر گذاشته باشد. 
اگر قرار بود همه به کار بیفتند و اثر گذاری این همه سم پاشی صفر باشد که از اول این سیاسان خوش خط و خال، آستین تخریب بالا نمی زدند.
وقتی این سیل پیامکها با مایه گذاشتن از مراجع، حملات مکرر ساختارهای نظامی با استفاده از ساختار مویرگی پایگاهی و برنامه های مکرر صداوسیما و این همه مجله و روزنامه ضددولت فعالیت می کنند، میتوان توقع داشت حتی اگر نیمی از تلاشهایشان به نتیجه برسد، وضعیت برای احمدی نژاد باید بسیار بدتر از این می شد.
از سوی دیگر بنابه فرضِ همین مغرضین که تورم و تدابیر اقتصادی بر محبوبیت دولت مؤثر بوده،این وضعیت تازه اول شاه بیت ولایتمداری و ایستادگیمی شود !
مگر رهبری اشاره خویش را به این سمت نبردند که در تحریم های به قول خودشان فلج کننده نوک حمله به سمت ملت بود تا مردم را به خیال خویش از مسئولین دور کنند!!!؟؟؟؟
اگر مردم بازهم مثل 88 به این تصمیم برسند که استقبال از احمدی نژاد همان همبستگی با نظام است و مشتی به دندانهای غیض کرده ی دشمن خواهد کوفت، مطمئن باشید بازهم اصفهان و تبریز و شیراز و مشهد غرق در گرمای استقبال از نماد جمهوریت نظام خواهند بود.
در نهایت برای گوشهای ناشنوا این پیشنهاد را دارم که همین فردی که می کوشید بگویید ناتوان و نامحبوب است را به خود ملت واگذار کنید.
 مگر سردار جزایری معاون سازمان کل نیروهای مسلح!!! افاضه نکرده اند که جریان انحراف هیچ مقبولیتی در میان مردم ندارند؟ بسیار خوب! چه از این بهتر؟ پس بگذارید بیایند تا با دست حماسه آفرین ملت رسوا شوند!
اما فرق گزینه ی احمدی نژاد در 92 با گزینه ی خاتمی در 84 این است که خاتمی هم خود میدانست و هم شما میدانستید که خاتمی گرایی دیگر به انتها رسیده است اما همه آگاهید که احمدی نژادیسم یک سبک زندگی است نه یک شعار یا گفتمان زودگذر سیاسی!
فرق احمدی نژاد و خاتمی در پایان دوره ی آنان این است که خاتمی زودتر از اتمام دوره اش تمام شده بود اما شما می کوشید تا احمدی نژاد را تمام کنید.
خاتمی ترسی برای کسی نداشت و رفت تا برای خودش بماند اما احمدی نژاد هنوز هم نامی است که لرزه بر اندام غاصبان و زورمداران می اندازد.
اگر از او نمی ترسید به ملت واگذارش کنید! آنکه از ملت است به ملت باز می گردد. شما و اشراف حامی شما هستید که باید تکلیف خود را با حکومت ملت روشن سازید.



 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد