والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

ساده زیستی و جمال

از میان انواع و اقسام حمله ها و به قول بچه ها؛ گیر دادن ها به احمدی نژاد، این یکی الحق نوبری بود برای چشمهای خسته ی من! چرا احمدی نژاد دیگر آن کاپشن را نمی پوشد!!!!

نویسندگان سردرگم این متون و ترشحات، البته منظورشان این بوده که احمدی نژاد دیگر ساده زیست نیست و این هم نشانش: نپوشیدن کاپشن!!

حالا اول باید از خودم بپرسم به تو چه؟ مگر به تو تهمت زده اند؟ مگر تو پست داری؟ مگر تو پولدار شده ای؟ مگر تو چه کاره ی احمدی نژادی؟

اصلا جوابی برای هیچ کدام اینها ندارم! اما فقط وقتی می بینم به این مرد این حرفا و از این جنس سخنها گفته می شود با تمام پوست احساس می کنم که من هدف هستم و من هستم که مورد بارش تیرها قرار گرفته ام!!

یادم می آید کفشی خریده بودم که 80هزار تومن قیمت داشت و بیش از یکسال جایگاه های رسمی را با آن به نمایش و آبروداری می پرداختم! یکی از دوستان آن زمان که به فاصله ی اندکی بدل به یکی از ناب ترین دشمنان شد و از آنچه که می توانست کوتاهی نکرد در چرخاندن دشنه در ستون فقراتم، فرمود: این بود ساده زیستی و طرفداری از محرومان شما؟ (محرومان یعنی من و امثال من)!!!

من داستان لباس پوشیدن ها و قصه ی حملات بی پایان به بچه های حزب اللهی را بخاطر تیپ و ظاهر و بو و شمایلشان توضیح دادم و گفتم که از زمانی که شروع به تدریس کردم، سعی می کردم بهترین لباسها را بپوشم و معطر ترین و خوش پوش در حد مقبول باشم!

می شود به خودت برسی آنهم قربة الی الله؟ واضح است که جواب بلی است!

امام صادق فرمود اینکه 10پیراهن هم داشته باشی اسراف و اشرافیت نیست! عیب این است که لباس میهمانی را در کار یا کار را در میهمانی بپوشی!

می شود احمدی نژادی بود اما لباس خوب پوشید و می شود حامی دل شکسته پابرهنگان بود و لباسهای زیبا به تن کرد!

هنر مردی از متن پابرهنگان در این بود که حقوق استادی خود را گرفت اما کار رییس جمهوری کرد! رییس بود اما با ما بی پناهان نشست! با رأی ما آمد اما جلوتر از ما خط اشرافیت ظالم را شسکت!

عیب این نیست که کاپشن نپوشی و کت زیبا به تن کنی! عیب این است که عمامه رسول الله به سر بگذاری ولی هرچه دزد و فحاش و زورگو و منافق است به آلاف و الوف برسانی! 

عیب در این است که بدانی از احمدی نژاد بهتر نیست اما بزور بخواهی تمام امید محرومان را به یأس بدل سازی و قند در دلهای سیر اشراف از خدا بیخبر آب نمایی!

والله برای مرگ در راه پرغبار مستضعفان آماده ی آماده ایم!


نظرات 7 + ارسال نظر
ÈÑæÒ æÈáǐ چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.berouzweb.ir

,ÓáÇã......!
æÈ ÌÇáÈí ÏÇÑí ÎæÔã ÇæãÏ ÇÒÔ(ÌÏí ãíã!)
íå ÓÑ Èå æÈ ãÇ ÈÒä....!
æ ãØÇáÈí Ñæ ˜å Èå ˜ÇÑÊ ãíÇÏ ÏÇäáæÏ ˜ä æ ǐå ÈÑäÇãå Çí ãíÎæÇí ˜å äÏÇÑíãÔ Èæ ÊÇ ÈÒÇÑíã....!
ÎæÔÍÇá ãíÔã äÙÑ ÈÒÇÑí ÈÑÇã!
ÈÑÇí ÊÈÇÏá áíä˜ åã Çæá áíä˜ãæ ÊÇííÏ ˜ä ÈÚÏ ÈíÇ Êæí æÈã íå ÓÑí ÊÈáíÛÇÊí åÓÊ ˜å ÒíÑ ÚäæÇä åÑ ãØáÈ Ê˜ÑÇÑ ãíÔå¡Ñæí í˜íÔ ˜áí˜ ˜ä æ ÈÚÏ Êæí ÞÓãÊ äÙÑÇÊ Èæ ÈÇ å ÇÓãí áíä˜Ê ˜äã!
áØÝÇ åãå í Çíä˜ÇÑÇÑæ Șä!
ãÑÓíííííííííííííííííííííííííííííííí
æÈ Îíáí ÈÇÍÇáí ÏÇÑí ÈÇÒã ÈÔ ÓÑ ãíÒäã.

دریا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

دمت گرم!!!

حسین قدسی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ق.ظ

ساده زیستی با هدر دادن درآمد های افسانه ای حاصل از فروش نفت جور در نمیاد.و همین طور با جشن 29 فروردین در استادیوم آزادی.دختران پیشاهنگی و سلام فاشیستی.نه اخوی.این کلاه به سر ما از اول هم گشاد بود.سر شما چطور؟

رابطه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://seyedetanha18.nasle4.com/

بفرمایید داخل

بچه دهاتی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام .
این که احمدی نژاده ؛ گیر داده بودند که : ای محمد(ص)! عدالت را رعایت کن!! و به او گله می کردند که : علی(ع) پارچه های زکات یمن را به زور از تنمان بیرون کشیده است!
اصلاً شوما فکر می کنی کلّ قصه اصلاحات چی بود؟ یک کلمه : مدل زندگی شون عوض شده بود، سیدعلی کوتاه نمی اومد ، رفتند دنبال سفسطه و دموکراسی و سایر قرطی بازی هایش، تارسید به تعارف جام زهر!
راستی ، اون خرمقدس هایی که خون به دل امام کرده بودند، یهویی از صفحه روزگار محو شدند؟!

قاصدک دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

باید قبول کرد که این احمدی نژاد همون احمدی نژاد قبلی نیست. چه در طرز تفکر ، چه در رفتار
وگرنه ظاهر آنقدرها هم مهم نیست که کاپشن تبدیل شده به کت یا نه!!!!!!

همون دوست که فک میکنی دشمنه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام
اون دوستت عوض نشده همونیه که بود شک نکن یرادر
ماهم جمال رو دوست داریم اما نه تجمل رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد