والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

تراژدی حزب اللهی بودن

از تراژدی های حزب الهی بودن

فحش اگر بدهند آزادی بیان است
جواب اگر بدهی بی فرهنگی

سوال اگر بکنند ازاد اندیشند
سوال اگر بکنی تفتیش عقاید است

تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقت اند 
جواب اگر بدهی دروغ گویی

مسخره ات بکنند انتقاد است
جواب بدهی بی جنبه ای

تهدیدت اگر بکنند دفاع کرده اند
تهدید اگر بکنی خشونت طلبی

و ...

حزب الله را و حزب الهی بودن را با تراژدی هایش دوست دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ

تو اصلا آدم نیستی چه به رسه به حزب اللهی -

محمدالمهدی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

دوست عزیزی که لطف فرمودن و از محل دانشگاه علوم پزشکی قزوین کامنت به اسم "غریبه" واسه این مطلب نوشتن، ای کاش یا IP Adress خودشون رو مخفی می کردن یا مرد بودن و اسمشون رو می نوشتن اینجا!

[ بدون نام ] دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

من نیز حزب الهی بودن را باتمام سختی ها و تنهایی ها و محجوریتهایش دوست دارم. و همیشه تاریخ آنان که مدافع عدالت و در حریم الهی بوده اند محجور بوده اند فلذا اگر توهین هم بکنند ما از مواضعمان عقب نشینی نخواهیم کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.donedona.blogsky.com

بزرکوار واله حق سخن رو ادعاکردی همین ادم نمیدونه راست بره حرفه چپ بره حرفه دلم ادم ازاین همه تضادها میگره حیف حیف که نمیدونیم چرا انقلاب کردیم میخواستیم به چی برسیم حیف حیف کاش کسی پیدابشه وبه بعضیا بفهمونه که اسلام چیه فرهنگ چیه حجاب چیه ای کاش راهی باشه که چشم بعضیا بازبشه که بابا ماهواره و.... فقط فقط یه جنگ سرده که خانمان سوزه وهرچقدربگیم بگیم بازم کمه

منصور حیدرزاده پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://nytiranskparadigme.blogspot.dk/

احسنت، و صد آفرین! حرف دل خیلی هاست. من هم اینجا همین قضیه را به شیوۀ «خارج کشوری» تجربه می کنم، فقط به جای کلمۀ حزب اللهی باید مستقل را گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد