والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

راسخ تر در گذر زمان

وقتی اولین بار در جمع حامیان گفتمان احمدی نژاد حاضر شدم، آنچه قلمم را برای دفاع از فرزند محرومیت و عدالت جاری ساخت، دروغهای اصولگرایان بود. 

دروغهایی که امروز پای کار آشکار می شوند، امروزی که قرار است کرسی های خانه ملت را ارباب سیاست تصاحب کنند. نگاهی به خبر رجانیوز موقعیت دکتر زاکانی را به خوبی در مختصات دستگاه سیاست بازی رسم می نماید.  

(اصل خبر: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=117362 )

پس از تشکیل اولین نشست احمدی نژاد و فدائیانش که البته بسیاری هم به خیال جمع کردن غنائم آمده بودند، وقتی که سیل لجن ها و برچسبها به سوی محبوبترین منتخب تاریخ مشروطه ایران سرازیر شد، لوطی این معرکه البته آقای جهان نیوز و پنجره در میدان هایی مثل انصار حزب الله و یا گعده های اصولگرایان زخم خورده بود. 

بارها در  ایام بهار سال 90 فریاد زدیم و هشدار دادیم که اینان نه اصولگرایند، بلکه از هر سبز و کارگزارانی هم بی حیاترند و هرکجا که کار بدست آنان سپرده شده، نتیجه جز ویرانگری نبوده است. نمونه بارز آن را هم چنانکه می بینیم در شهر ویران شده و فساد زده و باند پرور قزوین خودمان می توانیم به راحتی بو بکشیم. 

اکنون که رقیب در مقابل امثال زاکانی علم شده است،منتقدانی مثل رسایی و دوستانش از عوارض جانبی داروهای آنتی احمدی نژادی که خورده بودند تا از مسیر حقیقت منحرف نشوند باخبر خواهند شد. 

اکنون به وضوح برای امثال ما، محرومین کوچه و بازار، هویدا خواهد شد که ایمانمان به مردی برای تمام فصول، از سر استحمار یا شور بیشعور و یا سیری نفس نبوده است. بلکه بازی پیچیده قدرت و فوت هایی که شب پره ها بر خورشید می کنند ما را بر عزم دفاع از مظلوم مقتدر خویش راسخ تر می نماید.  

راهبردهای متعفنی که حتی می تواند در عین منتقد صریح هاشمی بودن برای جا نماندن از قابلیتهای احمدی نژادی،نتیجه اش همان کاهش فشارها از استوانه های لرزان و خودشیفته جامعه آسمانی ایران و تطهیر منفور ترین بوقلمونان سپهر سیاست باشد. 

خلاصه معنا اینکه بسیار خوشحالم که زمان می گذرد و آتشهای زیر خاکستر متهم کنندگان منتخب پابرهنگان خودنمایی می کند. امروز که آغاز برآفتاب افتادن رازهای قلب سیاه دشمنان عدالت و مقاومت است، بر خودم می بالم که زمان ثابت کرد بازهم این مردم کوی و برزن میهن اند که درست ترین تشخیص ها را دارند. البته بازهم تأکید می کنم تا انتهای راه زمان باقی است، نمی دانم چقدر، اما مطمئنم فردا از برای عدالت و وارستگی است. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

امام خمینی رحمت الله علیه: هیچ عذری نه من دارم و نه شماو نه هیچ روحانی و نه هیچ نویسنده و نه هیچ گوینده، باید برای ادامه ی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی کوشش کنیم، برای اینکه مخالفین ماکوششان را هر روز روز افزون می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد