والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

نقدهایی سوزان بر معلمی دل سوخته

 

 وبلاگ زیر نقدی بر مطلب معلم مسلمان خط امام نگاشته است: 

اصولگرا 
عقلانیت - معنویت - عدالت - حول محور ولایت  
 
8  سال دفاع مقدس سند محکم بصیرت سردار صابری

ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی از ویژگی‌های شاخص سردار سیروس صابری است که در دوران دفاع مقدس به اثبات رسید  و امروز متاسفانه همین بصیرت و آگاهی سردار در آستانه هفته دفاع مقدس مورد هجوم عده ای افراد نادان و مغرض قرار می گیرد .

سردار صابری از جمله رزمندگانی است که با ایثار و از خود گذشتگی و جانبازی در راه خدا تا قیام قیامت بصیرت خود را نمایان ساخته و اگر عده ای کاسه داغ تر از آش شده و بر بصیرت سردار خرده می گیرند - یا جنگ را درک نکرده اند و یا اینکه با سفارش دیگران به مدافعان حریم نظام وولایت حمله ور می شوند .

وبلاگ - معلم مسلمان خط امام – که با اسم مستعار وحید با الفاظی زشت سردار را مورد خطاب قرار داده و با بی بصیرت خواندن ایشان آب در آسیاب دشمنان ریخته و اگر چه یقین داریم نویسنده از نیروهای ارزشی بوده و از روی دغدغه این مطالب را نوشته اما این برادر ماباید بداند اگر در گذشته و بواسطه شرکت سردار در جشن روزنامه ولایت ( که یکی از رسانه های حامی سران فتنه در استان به شمار می رفت ) نقدی وارد شد در کوران انتخابات بودیم و در همان زمان این روزنامه هتاک به رئیس جمهور قانونی کشور جسارت کرده بود و دلمان نمی خواست این فتنه گران از سردار سوء استفاده سیاسی کنند  ؛ اما امروز شرایط فرق کرده و تقویت و حمایت نیروهای اصیل و ارزشی باید به وظیفه و دغدغه عمومی برای بچه های ارزشی تبدیل شود .

این برادر بزرگوار ما باید شرایط کاری امروز سردار و ایثارگری های ایشان را در کنار هم قرار داده و با توجه به شرایط حاکم بر کشور به نگارش مطلب درباره شخصیت ایشان اقدام کند .

به هرحال یادداشت این دوست عزیز ما از نقد فاصله داشت و از محتوای مطلب می توان بر تخریب آمیز بودن آن پی برد و امیدواریم ایشان نسبت به اصلاح و یا حذف آن اقدام نماید .

امروز که نیروهای دلسوز و ارزشی با وجود دولت اصولگرا با ناملایمات مواجه هستند  و اصلاح طلبان بر دستگاه های دولتی رسوخ کرده اند روا نیست بر آقای صابری حمله کرد و اقدامات چند سال اخیر ایشان در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری را که به حق در راستای حمایت از نیروهای ارزشی بوده و هست را نادیده گرفت .

 برادر عزیز ! امروز اگر دلگرمی اندکی در سیستم های دولتی وجود دارد از برکت وجود این مدافعان حریم ولایت است و شک نداشته باش ذره ای از ارادت امثال صابری ها به حضرت آقا کم نشده و یقینا آینده نیز از آن نیروهای ارزشی خواهد بود .


 
نقد وبلاگی دیگر که بسیار حرفه ای و جالب هم نگاشته اند، حتما بخوانید:  
(وبلاگی که یک روز از عمرش بیشتر نمی گذرد و کلا یک مطلب بیشتر ندارد) 
 
در راه ولایت 
 
 نقدی بر وبلاگ معلم مسلمان خط امام

( خاطرات روزمره و تحلیلهای اجتماعی یک معلم قزوینی)

 

شما بصیرت دارید بسم اله.... 

در این هفته هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دانشگاه آزاد قزوین چند پروژه را به افتتاح رساند. در حالی که هاشمی در قزوین مشغول افتتاح بود حضرت آقا در تهران در اجلاس بیداری اسلامی با حضور سران کشور در حال ایراد سخنرانی بود.در این میان به علت شخصیت سیاسی هاشمی در کشور به هردلیل اینجا کاری به فتنه گر و غیر فتنه گر بودن هاشمی ندارم ملاک ما شخصیت این فرد است که حالا در کشور صاحب منصب است و حفاظت و استقبال از ایشان از وظایف مدیران استانی می باشد.

در این بین وبلاگ بی نام و نشان معلم مسلمان خط امام  ضمن توهین به شخصیت گرانقدر سردار صابری معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از حضور ایشان  در مراسم افتتاح پروژه های دانشگاه آزاد قزوین گلایه و این چهره اخلاقی استان را بی بصیرت خوانده است.


اما چند نکته؟

اول به نظر می رسید نویسنده این مطالب نه معلم است  و نه مسلمان و نه خط امامی.

 مگر میشود کسی اسمش را معلم بگذارد ولی از مسائل اولیه استقبال و تشریفات یک مقام سیاسی بی اطلاع باشد.

 مگر میشود آدم اسمش را مسلمان بگذارد ولی کوچک ترین آداب مسلمانی را نداند و به راحتی و بدون تحقیق سردار بی ادعا این مملکت را بی بصیرت بداند.

مگر میشود آدم خط امامی باشد ولی هنوز معنی بصیرت را نداند و فرق بین دوست و دشمن را نفهمد. کی و کجا امام این سرداران سپاه  را بی بصیرت خواند.

سردار صابری معلم اخلاق

کسی را تا به حال ندیدم بگوید که سردار صابری در ولایت مداری و تابعیت بی چون و چرا از رهبری نمره ردی گرفته است.همگان مطلع هستند که صابری وقتی قرار شد از سپاه به استانداری بیاید با اکراه و اصرار طاهایی استاندار وقت آمد و در حالی هم این پست را قبول کرد که قرار بود انتخابات ریاست جمهوری دهم برگزار شود و هیچ کس هم نمیدانست که ایا دولت احمدی نژاد ماندگار خواهد بود یا نه؟ ولی صابری از خود گذشت تا به امثال این آدم های کج فهم و نادان بفهماند که برای من پست یا مقام اهمیت ندارد حتا برای چند ماه.

صابری هرگز در عرصه سیاست مثال بعضی از حضرات سیاسی برخورد نکرد و هرگز برای مطرح کردن خود حرفی نزد.

بسیاری به یاد دارند در گذشته بعضی معاون ها طوری با دیگران برخورد و تندی میکردند که گویا قرار است تا ابد این پست برای این ها ماندگار خواهد بود ولی ....

صابری جانباز80 درصد جنگ تحمیلی می باشد و هنوز درد ها و زخم ها آن دوران سخت بر بدن ایشان به یاد گار مانده است و گاهی روزها و شب از درد آن دوران خوابی به چشم هایش نمیآید.

 

نکته بعدی:

مگر میشود هرکسی را بی بصیرت دانست و خود را مظهر بصیرت ؟

شاید این نویسنده نادان در جریان نباشد که صابری به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ،عضو شورای تامین استان هم می باشد و درنبود استاندار قزوین کلیه کارها به ایشان واگذار میشود. در آن روز استاندار قزوین در قزوین حضور نداشته است و قرار میشود که معاون سیاسی در مراسم حضور یابد و در ضمن در صورت حضور داشتن استاندار بازهم  یکی از وظایف معاون سیاسی  به عنوان عضور شورای تامین  باید در این گونه مراسم ها با حضور شخصیت های کشوری حضور داشته باشد.

نکته آخر این نویسنده آنچنان از بصیرت سخن میگوید که گویا خودش چقدر بصیرت دارد ؟سوال اساسی اینجاست آیا حضور و همراهی  کردن یک مسوول کشوری در یک برنامه نشان از بی بصیرتی است. آیا میشود این نکته به کل کشور ربط داد و گفت چون هاشمی در برنامه ها و نشست های سران کشور شرکت میکند هرکس در کنار ایشان باشد بی بصیرت است.

  

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://afkareman.blogsky.com

سلام
مطالب خوبی بود
از وبلاگ منم بازدید کن

رضایی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

مرتیکه دهاتی دفعه اخرت باشه در مورد سردار زر زر میکنی

غلامحسین(معلمی دل سوخته) دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://mebnesina.persianblog.ir

مطلب جالبی بود ولی هیچ گاه نباید زود قضاوت کرد و البته نباید سر سری از اتفاقات و دشمنان کشور گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد