والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

مصر ضد اسرائیلی و یادآوری سخنان زیباکلام در علوم پزشکی قزوین

وقتی حرکت عظیم جوانان قاهره در براندازی کانون فتنه اسرائیل را مشاهده کردم بلافاصله یاد ادعاهای پیاده نظام پرمدعای جنبش صهیونیستی سبز در ایران افتادم!  

بله ادعایی که می گفت حکومت دینی باید از انقلابات منطقه درس بگیرد و بداند که دامنه انقلابات در تونس و مصر و یمن و لیبی (و البته نه بحرین!!!) بزودی دامن انقلاب اسلامی ایران را هم خواهد گرفت و فریاد آزادی خواهی و مبارزه با دیکتاتوری به نحوی نوین در این مملکت بلند خواهد شد.   

 

 

با یادآوری مطلبی که در همین وبلاگ پیرامون مناظره مزورانه صادق زیبا کلام در دانشگاه علوم پزشکی قزوین نگاشتم، بار دیگر برایم اثبات شد که این جنبش زمین گیر شده عقده ای، بازهم برای اثبات نفس کشیدنهای محتضرانه خود جز آسمان به ریسمان بافتن هنر دیگری از خود بروز نداده است. دریغ از یک تحلیل محکم و یک جمله راست!  

خاطرم هست که کاذب زشت کلام از منتها الیه جان سوخته خود که بعد از سوم تیر 84 و دود شدن آرزوی توفیق آقای اشرافیت و انهدام امید بار دادن درخت سبز چاقاله کاندیدای متوهم 88 و براندازی پس از آن با هیچ پمادی التیام نخواهد یافت، چنان فریاد بر می آورد که ایها الدانشجویان الپزشکی و برخی المسئولین الدانشگاه!! کسانی که روزی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند بعدها فهمیدند که برای نجات کشورشان باید به اجرای دموکراسی بپردازند و جای اصل و فرع را خلط نکنند!!  

   

 

بلی! منظور ایشان همان آزادی خواهانی بود که چنان راه را گم کرده بودند که در زمان وزارت ارشاد آقای خاتمی دستورالعمل سانسور مطبوعات را رسما به جامعه فرهنگی کشور ابلاغ کردند و کتابهای نویسندگان نگون بخت دوران حکومتشان را به جرم وجود کلمات "روی هم رفته" و "لب به لب" ممیزی می فرمودند و به عنوان سران سازمان مجاهدین انقلاب با حکم من درآوردی تعزیر حتی برادر خویش را هم در اوین تعذیب می فرمودند. 

 حتما و بدون شک آنان بعدها فهمیدند که مهمتر از تسخیر لانه جاسوسی و تغییر مسیر کشور و انقلاب و عواقب مختلف آن باید یکسره با کوبیدن بر طبل آزادی و لیبرالیسم آمریکایی به سرکوب متدیینان و دین خواهان و البته منتقدان خویش بپردازند!   

 

 

آری آنان فقط بعدها کمی فهمیده تر شدند و راه را درست تر تشخیص دادند و فقط اندکی از منتها الیه رادیکالیسم به ته درّه لیبرالیسم تغییر مسیر دادند. چه کنم که اگر تا آخر عمر هم از خیانتها و سیاهکاری های این جریان منحوس و جانی سخن و شکوه کنم بازهم تعفن حضورشان از صحنه اجتماع رنج دیده ما زدوده نخواهد شد. 

لیکن همیشه در ذهنم سخنان مقایسه ای زیباکلام نگون بخت که از تشنج خویش سر بر سنگ می کوبد، اینگونه خودنمایی می کرد که چطور جنبشی که برای تمام منطقه به عنوان یک جنبش صهیونیستی شناخته می شود، خود را هم داستان و دارای مخرج مشترک با جریانات پیچیده و عمیق بیداری اسلامی می پندارد!! 

در وصف خطای دید کوران سیاسی و بیماران اعتقادی همین بس که قیام مهمترین حرکت اخیر یعنی مصر، با فتح لانه فتنه اسرائیل وارد فاز تازه ای گردید و بر سر رژیم کودک کش صهیونی آن بلایی را نازل کرد که گویی فریاد دوباره امام امت در محو اسرائیل از صفحه روزگار است. 

حرکتی که می خواهد انتقام تمام مبارزان از یاسر عرفات و جمال عبدالناصر تا عماد مغنیه و شهدای جنبش علمی ایران را از دستان خون چکان بنی صهیون بستاند.  

 

 

 

 

تنها سؤال من این است: این جریان تا بن دندان اسرائیلی، چه نسبتی با چنین بیداری اسلامی و قیام ضدصهیونی مصر دارد؟ کاش شهدایی که قاهره در مقابل سفارت اسرائیل داد می توانستند به زبان ما سخن بگویند، شاید پاسخ این سؤال را هزاران مجروحی که قیام قاهره در مقابل لانه فرزندان شیطان تقدیم اسلام کرده بدانند. 

 

تصرف  سفارت اسراییل در مصر/ کارتون: طاهر شعبانی

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://amirsalehi.ir

هنوز اون مصاحبه این زیبا کلام رو با صدای آمریکا یادم هست که میگفت :تا پسر و دختر من با حاج منصور و رحیم پور ازغدی و پناهیان مانوس هستند هیچ بلایی نمیشه سر این مملکت آورد!
حالا هم خودشون باور دارند که بایستی بشینن لبکوزه و دوغ مک بزنند

عمران رحیمی فر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://emranrahimifar.persianblog.ir

سلام اتفاقا اگر کار دست آدم هائی چون مداح ذکر شده بیفتد که به راحتی حکم قتل دیگران را می دهد و دیه اش را هم هز جیبش پرداخت می کند بلا بر مردم و مملکت فرو میبارد.

باغ،جوانه،فردا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.montaseroon.blogfa.com

سلام
حال و احوالتون چطوره دماغتون چاقه؟؟؟!!!
میخوام باهاتون یه مشورت بکنم.
ما تو مدرسه کلاس های فوق برنامه داریم که شامل کلاس های زبان انگلیسی، ریاضی، مهارتهای زندگی و رباتیک میشه. یه ساعت آموزشی خالی داریم در واقع یه 45 دقیقه خالی مونده. اعضای مدرسه پیشنهادات و نظرات گوناگونی برای پر کردن این یک ساعت دادن. گفتیم این مسئله رو در وزارتخانه مون مطرح کنیم و نظرات و پیشنهادات شما روهم دریافت کنیم.
خیلی خیلی خرسند میشیم که فکر و ایده خودتون رو در این زمینه ارائه بدین.
بسیار بسیار سپاسگزارم. لطف کنین این موضوع رو با دیگر دوستان تون در میون بذارین و ما رو راهنمایی کنین.

فاطمه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

جناب آقای زیبا کلام و همفکرانش که همگی اهل صداقت اند و بکرات شاهد کلام زیبا در کمال راستگویی و صداقت از ایشان بوده ایم؟!!!! درست بیان کرده اندام ازآنجاییکه ایشان اصولاً فردی احساساتی هستند و محیط متشنج و فضا سازی را دوست دارند کمی، جابجا بیان نموده اند(البته فقط کمی!!) اینکه گفته اند باید از انقلابات منطقه درس گرفت کاملاً صادقانه است و اینکه یک گروهی باید این درس را بگیرند درست است. اما در این موضوع که چه کسانی و چرا باید این درس را بگیرند کمی اشتباه فرموده اند. که البته در مقایسه با محاسبات و اشتباهات سران سبزشان اشتباه بسیار جزیی می باشد. بله جریان انحرافی و وابسته به غرب خزه ای باید از این انقلابات درس بگیرند، مردم خاورمیانه و کشورهای عربی که سالها زیر یوغ غرب و صهیونیسم بوده اند به پا خاسته اند و از غرب و عوامل آنها اعلام انزجار می نمایند، و اقبال عمومی به معنویت و دین و استکبار ستیزی در همه انقلابات مشهود است و نه تنها دین گریزی وجود ندارد بلکه تمایل به دین و معنویت و بازگشت به فطرت انسانی هر روز بیشتر می گردد. درس دیگر ترس است ، اما نه برای حکومتهای دینی بلکه برای ایشان و همفکرانشان!! مردم منطقه خواهان حکومتهای دینی و نه لائیک می باشند هر چند که غرب با تمام عوامل و نیروهای دست نشانده اش بخواهد بر حکومت لائیک و غیر دینی اصرار نماید. این استکبار ستیزی با رویکرد دینی بزودی صهیونیسم و اسرائیل را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد