والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

دوستان احمدی نژاد بدانند و دشمنانش از هر نوع، بخوانند! تا غیرتی برای اجرای عدالت هست و تا مشتی برای کوفتن بر دهان اسرائیل داریم با احمدی نژاد می مانیم و احمدی نژاد هم با ما خواهد ایستاد. با ما که دلهایمان را برای پس گرفتن حقوق سیلی خوردگان و محرومان از حلقوم مستکبران داخلی و خارجی با او همداستان کرده ایم نه با ذغالهایی که روسیاهیشان در این چند روزه ناگهان بالا زد و نشان دادند نه حق نمک نگه می دارند نه کمترین علاقه و محبتی به محبوب پابرهنگان دارند.   

 

 

معلوم است آنان که تا دیروز در گوشه دخمه هایشان ذکرهای صوفیانه و عارفانه منتهای همتشان بود، امروز که با آویزان شدن به گفتمان  احمدی نژاد و خواست امت اسلام توانسته اند محلی از اعراب بیابند و از لابلای توجهات دولت و ملت برای خویش کلاهی از این نمط بدوزند، نباید هم درد ملت را از عمق جانهای درد کشیده در زیر باز تبعیض ها و شلاقهای اشرافیت تزویرگر احساس کنند. 

خوب شد، تمام دردها و داغهایی که این چندروزه جانمان را کبود کرد پرده از چهره آنانی برداشت که به اسم احمدی نژاد و راه عدالت خواهی و جهاد با شکمهای برآمده از حرام، خوب در لباس ریا و دروغ لانه کرده بودند تا ازین دنیای متعفن زودگذر نانی یا نامی برای جان زبون خویش دست و پا کنند. 

پس فدائیان حقیقی ولایت، همانانی که تا انتها با این نور خواهند ماند، یعنی عاشقان و پابرهنگان و استضعاف کشیدگان آگاه باشند و ازین تجربه درس بگیرند، حکایت فدائیان خالص ولایت به کنار، اما اگر طمع خناسان برای کوبیدن احمدی نژاد نبود هیچگاه فریاد واولایتاه از حنجر فرصت طلبان بر نمی آمد و اینهمه سینه چاکی از خود نشان نمی دادند که اگر سینه چاک می بودند در ایام تیره گون فتنه کلامی برای دفاع از حقیقت حکومت اسلام و معنای ولایت مطلقه فقیه بر زبان می راندند و قدری هم مزه فحش ها و توهین ها و بایکوتهای اجتماعی را درک می نمودند. 

دوستان احمدی نژاد آنانی هستند که در ایام به خطر افتادن او دست از او برندارند و برای رفو کردن مشکلات با او همراهی و معاضدت نمایند نه اینکه از ترس انگ خوردن و حذف شدن آنچه بر زبانشان می آید نثار او کنند و بازهم دوباره بگویند ما هستیم چون احمدی نژاد پشت ماست. 

اگر به منتخب این ملت ایمان ندارید بهتر است او را تنها بگذارید تا اگر توان یاری او را ندارید لاأقل باری بر کوه مسائل پیش رویش نباشید. او از این کوهها باکی به دل ندارد و مرد حل مسأله است. او رئیس دولت عشق است. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان حیاتی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.imanparadiso.blogfa.com

مطالب احساسی با حالی می نویسی اما نباید فراموش کرد که سیاست ورای دل است و نمی شود مملکت را دلی هدایت نمود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد