والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

کار اطلاعاتی و هوش احمدی نژادی

      دوستان که متهم به چاپلوسی اند و اصولاً این امکان متصور نیست که فردی با جذب بیست و پنج میلیون رأی بتواند محبوب عده ای درد کشیده معترض باشد، اما حتی دشمنان به خون احمدی نژاد تشنه هم بر هوش او معترفند و از قضای روزگار بر همین نبوغ مهر سیاست ورزی می کوبند تا فریادهای محرومان از حنجر احمدی نژاد بیرون نیاید و اگر هم بیاید بانگی در هوا باشد تا هیچ کاخی را به جرم تباهی کوخی به لرزه درنیاورد.  

شاید نیم نگاهی به فراز و نشیبهای جنگ اطلاعاتی دشمنان این آب و خاک کافی باشد تا بیابیم که رأس تمام تصمیمات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی مذهبی از مغزهای اطلاعاتی و امنیتی منشعب شده و به تناسب آن، ما نیز به حکم واعدوا لهم مااستطعتم من قوة باید مقابل خصم، ساختاری محکم با توان مقابله امنیتی در تمامی ابعاد و مقاطع آن تدوین و مدیریت نماییم. 

رخنه های اطلاعاتی، خواب آلودگی های امنیتی و طراحی های ساده و دم دستی در سرویسهای امنیتی تنها یک سلسله سوء مدیریت های عادی محسوب نمی گردند. در دنیای امروز که جنگها از غالب بمب و موشک به صورت روزنامه، بورس دانشگاهی و جراید علمی و تئوری های دقیق فنی درآمده، حیات امروز و چهره زندگی فردای هر جامعه ای وابسته به ساختار سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی آن جامعه است. 

نه قصد اغراق دارم و نه از کار امنیتی به صورت عملیاتی بهره برده ام، اما به عنوان یک اصل مسلّم سیاسی و قانون بدیهی در جنگهای روانی، می دانم که آینده هر کشوری وابسته به توانایی اطلاعاتی آن است و هرگاه بحرانی رخ می دهد و یا خطر فاجعه ای از کشوری دفع می شود، باید که ریشه های اطلاعاتی آن مورد مداقّه قرار گیرد. 

با تذکار اهمیت وسیع این حیطه، جای شک باقی نمی ماند که هوش و نبوغ خارق العاده باید ویژگی بارز و سرشار مدیریت اطلاعاتی باشد. هنگامی که نبض جهان از تب تحولات سیاسی در خاورمیانه به شدت می زند، افق اطلاعاتی روشن و مدیریت زیرک و هوشمند نیاز است تا عرصه را جهت توفیق همه جانبه به روی کشور بگشاید.   

 

  

هنگامی که دکتر مصدق در گرماگرم نزاع جهت مدیریت کشور طوفان زده ایران، مقام وازرت جنگ را از شاه مطالبه کرد، موقعیت این جایگاه به قدری حیاتی بود که ملت مسلمان علاقه مند به وی، برای یاری او جهت کسب مطلوب،قیام سی تیر را با تمام مختصاتش بر تارک تاریخ پدید آوردند.   

 

 

 

امروز نیز حضور دکتر احمدی نژاد که کاری بسیار عظیم تر از قیام ملی شدن صنعت نفت انجام داده و تمام عالم استکبار را در مقابل خود صف کشیده می بیند، برای توفیق مدیریت مدنظر خویش، نیازمند در مشت داشتن وزارت کلیدی اطلاعات با تمامی اوصاف مذکور آن است. 

 اگر رئیس جمهور نتواند این مجموعه را که در دوران هاشمی و خاتمی به اعتراف خود آن دو و حافظه تاریخی ما به یک مجموعه بگیر و ببند تبدیل شده بود، تحت مدیریت هوشمندانه و عالمانه خویش درآورد، باید رئیس جمهور و آراء عظیم حامیان او را فاقد انتفاع و صورتی بی جان پنداشت. از مردی سترگ مانند احمدی نژاد هم بی فایدگی و رخوت هزار هزار فرسنگ دور و ناپذیرفتنی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
داش محمود شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

اقا بیدار شو پا شو نمازت قضا میشه ها . قیاس مع الفارق تو عشق است .جیگر یک تار گندیده مصدق تو تن این بابا بود نیاز به این همه قصه نبود .پاشو افتاب زد
از ما گفتن بود. عزت مزید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد