والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

زینت اهل بیت باشیم!

سینه چاکان اهل بیت رسول الله (صلوات الله علیهم اجمعین) و عاشقان خاندان کرامت و بزرگواری اگر عاشقند باید سر بر راهی بگذارند که معشوق می گوید و میخواهد. اگر عاشقی شرط قرب به معشوق است، نشان عاشقی نیز سرسپردن به امر محبوب و دلخواه حضرت عشق است. 

وقتی معشوق بر عاشقان خویش نامی می گذارد باید که اسم نشانی از مسمی باشد و راه نشانی از هدف را بیان کند. خاندان عشق، عشق خاندان را "تشیّع" حطاب نموده اند تا جهانیان بدانند که عشق این خاندان تنها با تبعیت از فرامین و خطوط حرکت واضح مکتب آنان است که معنا می یابد. "قل ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله و یغفر لکم ذنوبکم" ای پیامبر بگو، اگر خدا را دوست می دارید، پس مرا تبعیت کنید تا خداوند شما را دوست بدارد و از گناهانتان در گذرد. 

از سوی دیگر اگر افتخار تسمیه به حضور در فئه اهل بیت را داریم و  آرزومندیم تا در دنیا و آخرت همنشین و هم گروه رایت درخشان آل الرسول باشیم، و اگر می خوانیم أن یجعلنی معکم فی الدنیا و الأخرة و أن یثبت لی عندکم قدم صدق فی الدنیا و الأخرة، باید چنان آگاهانه و دقیق قدم برداریم که هیچ کار ما، گفتمان ما، راه ما و هدف ما، کوچکترین تناقضی با سرافرازی مکتب سرخ اهل بیت نداشته باشد تا آن ائمه رحمت و کرامت به وجود ما فخر کنند و از حضور ما در حزب آنان که همانا حزب الله است بر دشمنان خود مباهات نمایند. 

واضح ترین دستور، کلام خود آن نمادهای بزرگواری و کرامت است که دامان خویش به هیچ پستی و دنائت نیالودند و با شعار دفاع از عزت و مردانگی خود، جان عزیز خویش را در پهنه کربلا نیز نثار فرمودند. مربی بزرگ شیعیان و امامی که نام شیعه به نام مکتب او مزین گشته، حضرت کشاف حقائق، امام جعفر صادق (علیه السلام) در بیانی مشهور می فرماید: "معاشر الشیعة کونوا لنا زینا و لاتکونوا علینا شینا قولوا للناس حسنا احفظوا السنتکم و کفوها عن الفضول و قبیح القول (امالی صدوق 327)" ای گروه شیعیان! (لبیک یا مولای لبیک) زینت ما اهل بیت باشید و مایه سرافکندگی ما نگردید. با مردم سخن نیکو بگویید و مراقب زبانهایتان باشید و آن را از زیاده گویی و کلام زشت نگه دارید و برحذر بدارید.  

 

 

هنگام یتیم بودن این معاشر شیعه که امامت امت و کفالت ایتام آل الله به دست با کفایت سربازان مکتب اهل بیت و نیابت عام از آنان یعنی فقهاء شیعه سپرده شده است، بازهم حتی در اوج تیرباران حوادث و شعله افروزی های فتنه سازان دهر دستور نایبان امام عصر نیز بر همین موضوع دائر مدار است. چه کسی است که از دستور ولایت امر و امامت امت در مقام حفاظت از ادب و تجنب از کلام لغو و سخن سوء و هتاکی به دشمن و دوست بی خبر باشد؟ 

اگر بی خبریم که وای بر بصیرتمان و اگر باخبریم که وای بر تشیعمان! 

گیریم که احمدی نژاد در مقام دشمنی تمامی آنچه شما مدعی هستید ایستاده، شما اگر شیعه اید نباید دهان بر هرچه کلامی که از درونتان می جوشد باز کنید. حال آنکه این نماد عزت و رشادت، آبروی برباد رفته متدینان و امید آب شده مسلمانان و مجاهدان را دوباره به چنگ آورد و در مقابل شدیدترین طوفان فتنه قرن در جهان اسلام، همچنان پرچم دیانت و مجاهدت را بر دوش می کشد. 

بیاییم زینت آل رسول باشیم نه مایه سرافکندگی پدران این امت!!    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد