والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

هر که را خانه نئین است بازی نه این است!

 هر که را خانه نئـین است بازی نه این است! 

نماینده یعنی آینه تمام نمای کسانی که به نمایندگی از آنان در خانه ملت حضور دارد. خواستهای ملت تنها در چارچوب نظام الهی متصور است و در برابر خواستهای شیطانی اصحاب زر و زور و تزویر آینه ای مقابل ملت قرار داده نشده  تا بتوان برای بیان اهداف شیطانی، ترجمانی از خواستهای امت اسلام ارائه نمود.  

 

 

 

اگر نماینده یعنی نمایان کننده خواستهای نمایندگی شوندگان، پس چگونه میتوان نماینده این امت بود و برخلاف فریادهای آشکار آنان حرکت کرد و بجای همراهی با امواج خروشنده حزب الله بر خلاف جریان اموج زیرآبی رفت؟؟؟! 

قلم، قلمی که خداوند به آن سوگند خورده، قلمی که سلاح مجاهدان پاکباز راه حق و عدالت است،قلمی که به تعبیر شریعتی امانت روح القدس من است، ودیعه مریم پاک من است، صلیب مقدس من است، این قلم مقدس تر و والا مقام تر از آن است که بخواهد نام مدعیان نمایندگی استان سراسر نورانیت و جهاد و عظمت ما را بیاورد، آنانی را که در گردباد محکم نمایندگان حقیقی ملت در 26 بهمن سکوت را منتهای همّت خود ساختند و بجای طلب عزت به پذیرش ذلت اکتفا نمودند و بزرگی و کسب آرزوها را در همنوایی با ویرانگران زندگی ملتهای مظلوم جستجو کردند. 

 

 

من از شما می پرسم اینان در خود چه دیدند که اینگونه با سر بر صخره عزت خواهی امت و امام امت کوبیدند؟  

اینان اهل مبارزه اند؟ اینان از دنیا بریده اند؟ اینان بدنبال عزت و عظمتند؟ اینان ساده زیستی را مایه شجاعت خود میدانند آنچنان که پاکبازان راه حق و فضیلت دنیا را مانع مجاهدات خویش نمیدانند؟  

سیّاسان قدرت پرست که هنوز لب و دهان خویش را نتوانسته اند از مکیدن خون مستضعفان و محرومان پاک کنند و زالوهای قدرت جو و ثروت طلب در قوطی های جادوگری آنان بالا و پایین می پرند چگونه به خود جرأت درافتادن با فرزندان غیور اسلام و انقلاب را دادند که هر روز برای سر دادن در راه حق و عدل عاشق تر و شوریده تر می شوند؟؟؟؟!!!   

 

 

دنیاپرستان از خود چه دیدند که اینگونه جریّ و قلدر مآب شدند؟ آنان که هزار چیز برای از دست دادن دارند با چه برنامه ای میخواهند در مقابل موج بلند یاران زاهد و لشگر ظلم سوز مستضعفان و پابرهنگان قد علم کنند؟؟ "هر که را خانه نئین است بازی نه این است."  

 

 

اگر به فرموده مولای عشق، امروز در حالت تمام عیار جنگی هستیم و مبینیم "دندانهای با غضب گشوده شده و دندانهای با غیض به هم فشرده شده را علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه این آرمانها و همه آن کسانی که به این حرکت دل بسته اند" پس بدانید سکوت پرفریاد کینه ورزان مخالفان ملت و دلبستگان به پول و مقام یک اعلان جنگ تمام عیار به امت حزب الله است. اعلان جنگی از سوی آنان که از ملت در 22خرداد سیلی محکمی خورده اند.

  

   

حیّ علی الجهاد برادر!! ان الجهاد باب من ابواب الجنّه فتحه الله لخاصّة اولیائه 

باب جهاد تنها بر خاصان دوستان خدا باز است و این باب اگر دیر بجنبیم بسته خواهد شد و معلوم نیست همیشه بر روی من و تو باز باشد. برخیز که ننگ نام و نان مارا از جهاد با یاران طاغوت باز ندارد. وعده ما نماز جمعه این هفته!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد