والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

چه کسانی شبکه چهار سیما را "تراز" می کنند؟

از برکات حضور مدیر همیشه رسانه ملی شاهد اتفاقاتی هستیم که روز به روز شک ما را در مورد حضور خزنده جریان استحاله فکری و فرهنگی در این نهاد استراتژیک به یقین مبدّل می سازد. نگاهی گذرا به نقدهایی که جریان حزب الله در نشریات و سایتهای خود می نگارد وضعیت ابهام آلود رسانه ملی را بیشتر از گذشته مشخص می سازد و ناله وا أسفا را از نای دلسوزان و عاشقان انقلاب مظلوم و مقتدر اسلامی امت اسلام به آسمان بلند می کند.  

یکی از جنبه های مورد اشاره متخصصین حزب اللهی و البته مورد غفلت و شاید هم تغافل مدیران پیچیده رسانه، حضور افرادی با سبقه های سیاه و آشکار در تضاد با آرمانهای انقلاب اسلامی است که بعضاً به زاویه داشتن شدید با مصالح نظام و فرو افتادن در ورطه های هولناک گمراهی و سواری دادن به دشمن مکار منجر گشته است. بسیار فریادها برخواسته است و ناله ها از جگرها بلند شده که اگر صدا و سیما دانشگاهی برای تعلیم و تزکیه امت است حضور افرادی که سوابق ناموزونی دارند به چه معنی و چه هدفی است و چه استراتژی مدونی برای تعبیه برنامه های خاص توسط این افراد در برنامه های رسانه وجود داشته است. البته تکبر و تبختر مدیران ریزو درشت رسانه انقدر غلیظ است که بهایی به این همه تذکار و انتقاد نمی دهند و صد البته که بواسطه سهل انگاری و شاید هم تعمد و وامداری به صاحبان قدرت و ثروت راه را برای ورود نفوذی ها باز کرده اند و حضور آنان را در عرصه های مختلف سیاسی، فکری، اعتقادی و فرهنگی تسهیل نموده اند.  

نگاهی به برنامه ای که جمعه ها شبکه چهار سیما پیرامون نقد و نظر در مورد مسائل اقتصادی کشور پخش می کند نمایانگر اوج غفلت مدیران جدید المکان شبکه روشنفکران و شاید شدت نفوذ ارباب سیّاس قدرت باشد. این برنامه که می کوشد از انواع و اقسام صاحب نظران اقتصادی از جبهه مخالف صد در صد قوه مجریه و کینه ورزان به رئیس جمهور و افکار و آرمانهای او در برنامه استفاده نماید، ذره ای از مسأله تئوری پردازی بومی و فاصله گرفتن از تقلیدات غربی در عرصه تئوری های اقتصادی بهره مند نیست و مدام در پی انتشار نشخوار هزار ساله اقتصاد دانان متغیّربازی است که برخی از آنان هنری جز "ثابت فرض کردن سایر متغیرها" ندارند. 

 ای کاش این شبکه معلوم الحال که همواره در راستای باد می ایستد تا بر بالهای فرهنگ جاری و پروپاگاندای ضخیم مدعیان "توسعه"  سکولار سوار شود، می کوشید تا لاأقل مفاهیم علمی با همان طعم غربی آنرا در عرصه اقتصاد ارائه کند و شاید بتواند در شناخت فکر و متد غربی که همواره اقتصاد مقلد مارا به زانو در آورده قدری مفید باشد. چون نه مدیران و کارگردانان برنامه های این چنینی شبکه چهار عرضه و بضاعت انجام حرکت به سوی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را دارند نه همتی برای این در آنان مشاهده شده و میشود. اگر شده بود که امروز وضع فرهنگ غالب ما این نبود و حاصل ندانم کاری ها فتنه 88 نمیشد آنهم با رأی بالای صندوقهای صدا و سیما به عامل کینه توز جریان غربگرا و استحاله خواه!!! 

این اعتقاد که شبکه مذکور نه بار علمی دارد نه همت مبارزاتی در راستای اجرای مطالبات رهبر حکیم انقلاب، بر اساس آنچه که آنان میسازند و آنانکه در برنامه ها می آیند مسجل شده است. حضور کارشناس مخبر برنامه در گوشه قاب تلویزیون در یکی از بهترین ساعات پخش برنامه ها در شبکه تحت سیطره روشنفکران نه تنها عقیده مذکور را در من تقویت می کند، بلکه باعث خون شدن دل و جان نیروهایی می گردد که در جریان انتخابات 88 به جرم دفاع از آرمانهای انقلاب و حضور در خط دفاع از ولایت انواع فحشها را تحمل کردند و تمام تهمتها را به جان خریدند و با خدا معامله کردند تا اسلام بماند و بقول حضرت آقا (دام ظله) نگذارند دشمن به پاک کردن نام دین هم از جامعه نائل شود.   

حضور پر معنای آقای م. پ کارشناس مرکز پژوهشهای مجلس که از فارغ التحصیلان دانشگاه تحت مدیریت آقای مهدوی کنی است و بیشتر درسهای خود را با روحانیون ارجمند صاحب نام در آن مرکز گذرانده شاید در وهله اول زیاد عجیب نباشد، اما عجیب تر می شود اگر بدانید که فرد مذکور که نه تنها یک تألیف و حتی در وبلاگ شخصی خود یک مطلب تالیفی در عرصه اقتصاد ندارد و حاضرم توان ایشان در رشته اقتصاد را با محکی در سر هر کلاسی به محک سنجش بگذارم، از فعالان اصلی ستاد موسوی و از فحاشان و تهمت زنندگان به دکتر احمدی نژاد در زمان انتخابات سال گذشته بود. وزارت فخیمه اطلاعات و نهادهای نظارتی که برای حضور یک کارمند و یا استخدام یک استاد متبحر و فرهیخته هزاران تحقیق و مطالعه و هیأت تشکیل میدهند می توانند به گرفتن پرینتی از SMS های این کارشناس ناوارد عرصه اقتصاد در زمان انتخابات 88 بسنده کنند و به مدیران امنیتی و حراستی رسانه ملی بگویند ایشان در زمان انتخابات و البته پس از آن به پراکندن چه مزخرفاتی مشغول بوده است. بررسی حضور پرسابقه این فرد در ستاد مرکزی میرحسین موسوی و پرچمداری شعار محوری آنان یعنی "دروغگو بودن احمدی نژاد" که این فرد هفته ها قبل از انجام مناظره تاریخی کفر و ایمان از هر طریقی به انعکاس آن مشغول بود بماند برای زمانی دیگر که وای به حال آقای دکتر توکلی بخاطر استفاده از این نیروهای خالص و همسویش و وای بر ضرغامی در خواب با این افرادی که زیر دماغ او می روند و می آیند.  

اگر این فرد ساده و بقول حضرت امام ؛ "فاقد شم سیاسی اما در سیاست بزرگ شده" از روی نادانی به وادی احمقانه حمایت از بقول خودش "میر فرزانه" و عناد با بقول خودش "یک دروغگو" افتاد و نفهمید که چگونه باید راه را از چاه بشناسد که وای به حال شما که از یک ناوارد بی بصیرت در رسانه ملی بهره می برید و به مهندسی افکار ملت می پردازید و اگر دانسته و مغرضانه در آن وادی وارده شده که باز هم وای به حال شما و حال او  و به حال آیت الله مهدوی کنی که چنین افرادی را تربیت کردند و به جان خودشان انداختند و جبهه جناح مخالف انقلاب و اسلام را تقویت نمودند.

وقتی وحید یامین پور در مصاحبه ای با کیهان مدتها پیش گفته بود ما در دانشگاه امام صادق هم حتی اساتیدی داریم که به وضوح سکولار بودند و سکولارسیم را در درسهای خود بروز می دادند دیگر چه توقعی میتوان داشت که امثال مصطفی کواکبیان و حیدر مسخدمین حسینی از آن دانشگاه بیرون نیایند؟؟ مگر اینها مناصب مهم و کلیدی را بواسطه نامی که ازین دانشگاه داشتند به چنگ نیاورده بودند؟ در قزوین دانشگاهی غیر انتفاعی هست که دانشجویانش با رتبه های 10 هزار به بالا به آن وارد می شوند که البته هیأت أمنای آن را غالباً فعالان جناح چپ سابق تشکیل میدهند و البته از آنرو که جایی برای آنان در هیچ دانشگاهی باز نشده است، در همین مرکز خود ساخته به تدریس هم مشغولند. کافی است سری به چند دانشجوی دم دستی یا نتایج نظرخواهی های هرترم بزنید تا متوجه شوید نظر دانشجویان آنجا که در بالا تشریح شدند راجع به کلاسهای آقایان مدیر و مشهور مثل مستخدمین حسینی و علی آقا محمدی و ما أشبه چیست!!! وای بر کسی که نمرود بگوید او کافر است! اگر اینان دانشگاه های استخوان دار را برای تدریس بر میگزیدند چه بلایی سرشان می آمد؟!

یادی از یامین پور کردم، بی مناسبت ندیدم که بگویم حتماً رؤسای عافیت طلب سیمای ما، آنگاه که از اخته کردن برنامه "دیروز، امروز، فردا" فارغ شده اند و امثال یامین پور و وحید جلیلی را به گوشه های غربت فلان روزنامه  و اداره شوت کردند، کوشیده اند تا برنامه های رسانه را در اختیار اعضای ستاد مرکزی موسوی قرار دهند که امروز با تزریق منویات علی لاریجانی و احمد توکلی و علی مطهری (هداهم الله ان شاء الله قبل سقوطهم الی الهلاک) تیشه هایی به بزرگی شبکه های تلویزیونی به ریشه دولت عدالت به بلندی 25 میلیون طرفدار بزنند.  

از این آقا و امثال او بسیار بیشتر ازآنکه گفتم مطلب داریم تا بگوییم. شاید زمانی دیگر! امیدوارم زمانش هیچگاه نرسد.

آقایان رسانه نشین بس کنید! إنتهوا خیر لکم!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مازیار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
چرا شما اینطوری فکر میکنید خوب بابا رسانه ملی یعنی از همه گروهها باید توش بیان نه فقط بیانات مقام معظم رهبری رو سه بار تکرار بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد