والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

شباهت کفر بن علی و لائیکهای دنبال موسوی

انگار طفلک حسابی زده به سیم آخر  و قید حرف و حدیث مردم را زده که پشت سرش چی میگن با این بیانیه ها که میده و حرفها و تحلیلهایی که می کنه. از قضای روزگار این حرفها رو شاید از روی عمد اینطوری میزنه چون میبینه که بدنه اجتماعی طرفدارش یا همون فداییای جنبش کاریکاتوری ابوالمتوهّمین از این نوع تحلیلهای آبکی و آسمون ریسمون به هم بافتنها لذتی میبرند که نگو و نپرس و از قضا هرچقدر خالی بندی ها غلیظ تر و حرفها آبکی تر باشند اونها بیشتر در جهل خودشون فرو می رند چون اگر اندکی عقلانیت چاشنی حرفها کنند ممکن است به حکم فطرت بشری به تفکر وادار بشن و کم کم روی به تعمق و تعقل بیارند. وقتی آقای متوهم یا همان سردار مخمل سابق که عرضه مخملی بودن رو هم نداشت و حسابی زد توی خط زمختی و مشت آهنین بکار بردن، بیانیه داده که بله ماهم حالیمونه توی مصر و تونس چی میگذره و مردم جنبش و انقلاب ساختند و دارن توی دهن خودکامگان خودپسند میزنن و متکبرا رو از سرزمینهای اسلامی جارو میکنن تا عدالت و دیانت رو برپا کنند.   

 

صبح بخیر، تازه پاشدی عموجان؟ آره دایی! بغیر از جنبش تو و خاله پیرزن دهها جنبش جون دار واقعی مستقل هستند که دارن دنیا رو تکون میدن و از قضا بر عکس شماها حسابی هم دارن دل جهانیان رو به دست میارن. باشه نیاز نیست تو و دوستانت بازم خونتون رو کثیف تر کنین ازینی که هست، خوب بابا تونسم جنبشش سبزه، مصر که اوه اساسی، اصلا نه غزه نه لبنان میگن اونجا که نگو و نپرس! عکس رهبران اسلامی شون رو پاره میکنن که اصلا خفن! میدونی که عین جنبش سبزن، همه مسلمونای منطقه اونارو عامل اسرائیل میدونن و براشون تحلیل پیچیده ای نیست این داستان!  

واقعاً احساس میکنم چیز خورت کردن! به قول ما قزوینیا مغز قلاق بهت دادن. میگرده میگرده یه جوری هرکی تو دنیا دادو بیداد میکنه یه طوری ربطش میده به سه روز 25 و 28 و 30 خرداد. طفلی جرأت نمیکنه بگه 29 خرداد هم تظاهرات داشتیم وگرنه خطبه های آقا رو هم در طرفداری از تقلب میدونست. میگین نه ببینید!حال نوشتن ندارم چون بیست و هشتم نزدیکه و نمیخوام طنز بنویسم ایشالا بعد ماه صفر در خدمتم، هرچی ام میخوام تحلیل علمی بکنم و ریشه های افاضات ابوالإنقلابات الالوانیّه رو به بوته نقد بسپارم اصلا قلم نمیاد به سمت جدی بودن! آخه چی بگم؟ بابا این از صد کیلومتری داد میزنه که حال نداره، یکی به داد این برسه، بچم از دست رفت. 

آخه وقتی فلان معلم (از معلمای سینه چاک مخمل پوش با همه بجوش و با ما نجوش که هنوزم داره به انقلاب و اسلام و تشیع بد و بیراه میگه و میترسم از غصه جنبش سبز یه روزی در عنفوان 50 سالگی جوون مرگ بشه) اولین روز ماه رمضون اومده بود سر کلاسش و به دانشجوا گفته بود چرا بد جواب میدین سؤالا رو؟ چرا سر کلاس نشاط ندارین؟ روزه این؟ بیخود! یا باید سرکلاس با حال باشید و مث من بشکن و بالا بنداز، یا اصلاً نمیخوام روزه بگیرین از بیخ یا نیاین سر کلاس! بابا اینا کلا همشون حالشون پریشه، انگار واسه این روزه گرفتن یا عاشق چشم و ابروی اینان که بیان و منّت طرف رو بکشن که بابا بیا ترو خدا بما درس بده، مگه نمیبینی قحطی بیداد میکنه! خدارو شکر جاسبی داره هرکمبودی رو جبران میکنه! أطال الله طوله و عرضَه. سرهمین قضیه بود که وقتی تحلیل گران حرفه ای داشتن راجع به ریشه های تاریخی حرکت تونس و مهمترین جنبشهای آن دیار حرف میزدن یاد این جماعت افتادم. وقتی حبیب بورقیبه دیکتاتور قبلی تونس میخواست مملکتشو مثلا توسعه بده و Development ایجاد کنه یه سال دیگه وقاحت رو رسوند به اوج و اومد در کارخانه ها و مراکز کاری اعلام کرد که با روزه گرفتن توان و بازدهی کارکنان میاد پایین فلذا من اجازه نمیدم که کسی توی کارخونه ها روزه بگیره و همه باید برای بالا بردن راندمان کاریشون روزه رو کنار بذارن. میبینید بین مردمی که علیه اون دیکتاتورها ایستادن و مردم سبز آقای قاطی پاتی چقده شباهت هست!! یکیش اون معلم بود که معروض شد و قصه اونو واستون گفتم. حالا شما حق بدین که موسوی با دیدن حرکت 30 ساله النهضة الاسلامیه تونس و جنبش 70 ساله اخوان المسلمین مصر یاد خودش و حرکت اسلامی یارانش بیفته. جریانی که میخواست و جز این هم نمیخواست که بساط دین و حکومت دینی رو از ایران جمع کنه چطور خودش رو همنفس میدونه با عقده های در گلو خفه شده اسلام خواهانی که محوری ترین خواسته اونها دین و اجرای شعار الله اکبر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد