والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم !!!!  

 

 

 

آقای من سالار زینب نمیدونم چرا انقده از خود بیخودم نمیدونم چرا حالم انقده خرابه آقا جانم بدجوری دلم هوای ترو کرده. اصلاْ دلم نمیخواد جز روضه چیز دیگه ای بشنوم آقا جانم آقا جانم آقا جانم دلم نمیخواد جز گریه برای تو کار دیگه ای بکنم. اصلاْ انگار برام دلی نمونده! انگار ذره ذره داره دلم آب میشه. بداد این دلم برسید دارم این چند روزه مونده به عاشورا جون میدم دارم میمیرم برای اون آقایی که لحظه لحظه شهادتش قلبم مجروح میکنه. خدای من چرا گذاشتی این بلا رو سر حسین بیارن که مارو اینطوری بیچاره اش کنی! میترسم روز عاشورا بمیرم! خدا کنه روز عاشورا از غمت جون بدم عزیز فاطمه! همش با خودم میگم آقا جان چرا ترو سر بریدن؟ چرا نیزه بارونت کردن؟ چرا دیگه به بدن بی سر و بیجانتم رحم نکردن؟ اگرم رحم نکردن دیگه چرا اسبارو نعل تازه زدن؟ چرا اونقده رفتن و اومدن که میگن استخونای سینه ات به زمین رسید!!! ای وای ای وای ای وای  

آقای من دلم نمیاد دوباره روز عاشورا اگه از غمت نمردم زیارت ناحیه مقدسه رو بخونم. آخه چرا مهدی ما اینطوری روضه خونده؟ چرا نوشته و الشمر جالس علی صدرک؟ چرا گفته وقتی اهل حرم رسیدن که شمر رو سینه ات نشسته بود؟؟؟ واااااااااااااااااااااااای همین یه جمله کافیه تا تموم عمر برای عزای تو خون گریه کنم محبوب من حسین جان!  

بیاین این روزا و شبا به داد هم برسیم. خدایا تو دلمو آروم کن دیگه دارم از داغ حسینت می میرم این چند خطم نوشتم بلکه دلم آروم بگیره شایدم این غم زیبای دلنشینو به عاشقای مجنون حسین منتقل کنم و همناله پیدا کنم. هل من معین فأطیل معه العویل و البکاء؟ هل قذیت عینٌ فساعدتها عینی علی القذا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم چگینی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام علیکم
خوبید استاد جااااااااااااااان
الهی شهید شید ما هم از دستتون راحت شیم
خیلی قشنگ و پر باره...
من قبلا وبلاگ کار کردم و اونو تو ایام بعد انتخابات هک کردن...
اگه کمک خواستید یه تک بزنید....
خوشحال میشم کمک کنم...
فعلا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد