والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

شام عروسی با طعم فتنه

 شام عروسی با طعم فتنه   

 

اصل خبر را بخوانید: http://www.jahannews.com/vdcds90fxyt0oz6.2a2y.html

 

روی سخنم با سیاسیون نیست. چونان همیشه روی سخنم با امّت بصیر و بیناست که ریشه بصیرت خویش را در زمین ولایت مستحکم ساخته اند. امت قزوین، شهری که نماد دیانت و مهد فقاهت بوده و همچنان با وجود تمام خیانتهایی که در حقش رفته و می رود تصویر تمام قد اعتقاد و غیرت دینی درین کشور به حساب می آید.  فردی که خود را نماینده مردم قزوین می خواند چگونه حق دارد بر خلاف تمامی شئون اخلاق سیاسی  در محفلی که پیوند دو خانواده بالانشین را جشن می گیرد، برای عمله جان نثار اسرائیل سفاک جا باز کند. آش این عروسی کذایی آنقدر شور شده که آن مدعی نمایندگی از ترس جان و پروای نام و نان عطای حضور کاندیدای متوهمان و مترسک مخملیان را به لقایش بخشیده و اسم منحوس میر حسین موسوی را از سیاهه حاضران مجلس قلم گرفته است. سادگی و درماندگی استراتژیک شیوخ محفل عروسی مذکور آنجا روشن می گردد که بجای حذف ژنرال ایرانی ارتش اسرائیل، مهدی کروبی،ستاره آسمان حرمت شکنان روز عاشورا، بر سر سفره شام عروسی تالار سیاره میدان بهارستان می نشیند تا بیش ازین در خزانستان براندازی و مخمل پوشی و مهمل بافی احساس غربت و تنهایی نکند.  زمانی که در این مملکت هر انتقادی به دار و دسته سوپر لیبرالهای خط امامی به حکم نگرفتن پیام دوم خرداد محکوم به خفگی بود،چگونه است که اصحاب سیاست آن جبهه!!! هنوز پیام نه دی 88 را دریافت نکرده اند؟ هنوز متوجه نشده اند که سخنان رهبری در مورد عمال داخلی فتنه ای که استکبار ساز کرد اعلام خطر برای عزت و اقتدار و حتی تمامیت ارضی این مملکت است؟ آیا اعضای دفتر حضرت امام معنای ولایت را می دانند؟ آیا درس تاریخ نخوانده اند و نمیدانند که عاقبت عشاق رسول الله به هنگام پذیرش ولایت علی علیه السلام به کجا رسید؟ خط امام بدون خط ولایت چه فایده ای دارد و معنای حکومت اسلامی بدون امتداد ولایت تا قیام حجت خدا خالی از مفهوم است. اگر هوس کرده اید که یکبار دیگر عقیده این ملت را در دفاع از حکومت شیعی و شعار عدالت و دیانت بسنجید بسم الله! ما هر روز آماده ایم تا عاشورایی تازه به پا کنیم و سر در راه اولوا الأمر فدا نمائیم.  

 

   

 

روی سخنم با سیاسیون نیست. با مسئولین، دستگاه قضایی، مدیران امنیتی و مانند آن سخن نمی گویم. چونان همیشه روی سخنم با امّت بصیر و بیناست که ریشه بصیرت خویش را در زمین ولایت مستحکم ساخته و پیوند امامت و امّت را همچنان بر تارک عقل مدرن بشری به نمایش گذارده اند. امت قزوین، شهری که نماد دیانت و مهد فقاهت بوده و همچنان با وجود تمام خیانتهایی که در حقش رفته و می رود تصویر تمام قد اعتقاد و غیرت دینی درین کشور به حساب می آید. این شهر آشنا با سیاست و خوگرفته به تنشهای حق و باطل، دیرزمانیست که در چنگال قدرت پرستان مال اندوز به مبارزه و جهاد برای بقای حیات معنوی خویش می پردازد. دسته دنیا طلبان و زراندوزان در این مدینه فاضله آنچنان رسوا عمل کرده اند که قصه دردناک مظلومیت این شهر را بر فراز کوخهای جنوب شهر به راحتی می توان خواند و هق هق گریه های فقر و استضعاف آنرا می توان چشید. آنجا که شانه های پینه بسته کارگران کودک و کمرهای خمیده از رنج روزگار دست فروشان پیر حق خویش را از شکمهای برآمده ارباب زر و زور و تزویر طلب می کنند در حالیکه سهم خود را در برابر حقی که انقلاب بر آنان دارد بیش از هرکسی ادا کرده اند و شهیدان هر کوی و برزنشان شاهدان این رشادت و ایمان بی ادعایند.  

چنین شهری که فرصتهای ترقی در آن به نابرابری توزیع می گردند و سهم خواهان طعام لذیذ قدرت استعدادهای جوانان آنرا در دخمه های بی عدالتی به مرگ مغزی محکوم می کنند، بیش ازین طاقت ندارد که با تمام کاستی ها و سوء مدیریت ها بازهم شاهد زخمی مجدد باشد و اینبار زخم را بر پیشانی غیرت و مردانگی خود بیابد. فردی که خود را نماینده مردم قزوین می خواند چگونه حق دارد بر خلاف تمامی شئون اخلاق سیاسی در کشوری که سیاسیتش از قیام تنباکو تا نُه دی در حریر دیانت تنیده و پیام عاشورا آهنگ یامَنصُورُ أمِت را برای قیامهای حق طلبانه در گوش جوانانش نجوا کرده، دست به عملی بر خلاف خواست ملت مسلمان بزند و در محفلی که پیوند دو خانواده بالانشین را جشن می گیرد، برای عمله جان نثار اسرائیل سفاک جا باز کند. آش این عروسی کذایی آنقدر شور شده که آن مدعی نمایندگی از ترس جان و پروای نام و نان عطای حضور کاندیدای متوهمان و مترسک مخملیان را به لقایش بخشیده و اسم منحوس میر حسین موسوی را از سیاهه حاضران مجلس قلم گرفته است. سادگی و درماندگی استراتژیک شیوخ محفل عروسی مذکور آنجا روشن می گردد که بجای حذف ژنرال ایرانی ارتش اسرائیل، مهدی کروبی،ستاره آسمان حرمت شکنان روز عاشورا، بر سر سفره شام عروسی تالار سیاره میدان بهارستان می نشیند تا بیش ازین در خزانستان براندازی و مخمل پوشی و مهمل بافی احساس غربت و تنهایی نکند.  

زمانی که در این مملکت هر انتقادی به دار و دسته سوپر لیبرالهای خط امامی به حکم نگرفتن پیام دوم خرداد محکوم به خفگی بود،چگونه است که اصحاب سیاست آن جبهه!!! هنوز پیام نه دی 88 را دریافت نکرده اند؟ هنوز متوجه نشده اند که سخنان رهبری در مورد عمال داخلی فتنه ای که استکبار ساز کرد اعلام خطر برای عزت و اقتدار و حتی تمامیت ارضی این مملکت است؟ آیا اعضای دفتر حضرت امام معنای ولایت را می دانند؟ آیا درس تاریخ نخوانده اند و نمیدانند که عاقبت عشاق رسول الله به هنگام پذیرش ولایت علی علیه السلام به کجا رسید؟ خط امام بدون خط ولایت چه فایده ای دارد و معنای حکومت اسلامی بدون امتداد ولایت تا قیام حجت خدا خالی از مفهوم است. اگر هوس کرده اید که یکبار دیگر عقیده این ملت را در دفاع از حکومت شیعی و شعار عدالت و دیانت بسنجید بسم الله! ما هر روز آماده ایم تا عاشورایی تازه به پا کنیم و سر در راه اولوا الأمر فدا نمائیم. نماینده مردم در خانه این ملت مشروعیت خویش را از وجود فقیهی می گیرد که به حکم ولایت الهیه به تمام ارکان حکومت مشروعیت میبخشد و اگر آن نماینده دست خویش را در دست دشمنان هتاک رکن مشروعیت بگذارد به حکم شرع و عقل شرعی دیگر مشروعیت نمایندگی ندارد و اگر هم می خواهد بداند که حمایت از صاحب رتبه پنجم انتخابات چه مقدار حامی دارد میتواند هل من مبارز بطلبد و در میدان مجاهده جنود عقل و جهل، مقام و مرتبت خویش را به نظاره بنشیند.    

 

نظرات 1 + ارسال نظر
معلم سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

شیپور رو از سر گشادش داری میزنی برادر.
برواسم وبلاگتو عوض کن. خط امام هیچ ربطی به سیدعلیشاه سرسلسله دودمان خامنه ای و هوادران انبوهش!!!!! نداره. سیدعلیشاه دشمن شماره یکی خط امامی هاست. چرا که همه رو انداخته توی زندان. یا نکند روح امام بعد از مردن به اندام گندیده حضرت سیدعلیشاه رسوخ کرده و تغییر خط داده و حالا به طور مثال محصولی دزد شده خط امامی؟
حتما فردا پس فردا به ولایتعهدی مجتبی تول سگ آن حضرت نیز لبیک خواهید گفت. بله؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد