والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

این چندتا هم کنار آن چندین تا!!!!

نگاره: ‏1- برای انتقال اولین قسط پرداختی امریکا به ایران (در قبال تعلیق غنی سازی 20 درصد و تعطیلی فردو و اراک و...) چند بانک را ایران پیشنهاد داده و ظاهرا امریکایی ها نپذیرفتند. در نهایت در مورد یک بانک ترکیه ای در سوئیس توافق حاصل شده است. مشکل دیگر آنجاست که کل سرمایه ی این بانک سی میلیون دلار بیشتر نیست و اعلام کرده است که به هیچ وجه نمی تواند همه ی این مبلغ 550 میلیون دلاری را یک جا انتقال دهد. لذا پیشنهاد کرده به صورت اقساط بسیار پایین مثلا 5 میلیون دلار و ده میلیون دلار این کار را انجام دهد.

2- فرهاد پرورش رئیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفته است لغو تحریم قطعات هواپیما شامل موتور هواپیما نیست و فقط قطعات جانبی منظور بوده است. برای لغو این تحریم شرکت هواپیمایی یاتا می بایست موافقت خود را اعلام کند. این شرکت بین المللی در ذیل قوانین کشور کانادا ارائه می شود و ظاهرا آن ها توافقنامه ی کوتاه مدت ژنو را قبول ندارند و چون به دنبال بازار دائمی برای خود هستند هنوز حاضر نشدند که حتی یک قطعه ی هواپیمایی را به ایران بفروشند.

3- چند روز پیش در خبری آمده بود که مسافران پرواز تهران بغداد ده ها ساعت در فرودگاه بغداد سرگردان بودند و اجازه ی پیاده شدن نداشتند. بعد از موافقت فرودگاه بغداد مبنی بر پیاده شدن آنها نزیدک به 10 ساعت نیز خدمه ی پرواز درون هواپیما زندانی بودند و به آنها اجازه ی پیاده شدن داده نمی شد.(یک جور گروگان گیری محترمانه). هنوز هیچ پیگیری ای از طرف وزارت خارجه ی ایران نشده است.

پ ن: عکس تزئینی نیست!‏ 

1- برای انتقال اولین قسط پرداختی امریکا به ایران (در قبال تعلیق غنی سازی 20 درصد و تعطیلی فردو و اراک و...) چند بانک را ایران پیشنهاد داده و ظاهرا امریکایی ها نپذیرفتند. در نهایت در مورد یک بانک ترکیه ای در سوئیس توافق حاصل شده است. مشکل دی...گر آنجاست که کل سرمایه ی این بانک سی میلیون دلار بیشتر نیست و اعلام کرده است که به هیچ وجه نمی تواند همه ی این مبلغ 550 میلیون دلاری را یک جا انتقال دهد. لذا پیشنهاد کرده به صورت اقساط بسیار پایین مثلا 5 میلیون دلار و ده میلیون دلار این کار را انجام دهد.

2- فرهاد پرورش رئیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفته است لغو تحریم قطعات هواپیما شامل موتور هواپیما نیست و فقط قطعات جانبی منظور بوده است. برای لغو این تحریم شرکت هواپیمایی یاتا می بایست موافقت خود را اعلام کند. این شرکت بین المللی در ذیل قوانین کشور کانادا ارائه می شود و ظاهرا آن ها توافقنامه ی کوتاه مدت ژنو را قبول ندارند و چون به دنبال بازار دائمی برای خود هستند هنوز حاضر نشدند که حتی یک قطعه ی هواپیمایی را به ایران بفروشند.

3- چند روز پیش در خبری آمده بود که مسافران پرواز تهران بغداد ده ها ساعت در فرودگاه بغداد سرگردان بودند و اجازه ی پیاده شدن نداشتند. بعد از موافقت فرودگاه بغداد مبنی بر پیاده شدن آنها نزیدک به 10 ساعت نیز خدمه ی پرواز درون هواپیما زندانی بودند و به آنها اجازه ی پیاده شدن داده نمی شد.(یک جور گروگان گیری محترمانه). هنوز هیچ پیگیری ای از طرف وزارت خارجه ی ایران نشده است.

پ ن: عکس تزئینی نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد