والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

ترو خدا بیاین!

وای دلم لک زده دوستای سبزمو ببینم توی مسیری که اعلام کردن از خیام تا عدل! 

چقده دلم واسه دیدنشون تالاپ تولوپ می کنه! 

آخه عزیزان جان برکف و اهل مبارزمون قرار گذاشتن دست در دست هم و پشت به پشت هم بیان امروز از خیام تا خیابون عدل علیه نظام اسلامی راهپیمایی کنن و مارو براندازی کنن.  

وای دلم خیلی میخواد یه انقلابو از نزدیک ببینم اونم توی بالای شهر تیتیش و ناناز قزوین. 

انقده که چهره های مث خودمو دیدم که اسمشون انقلابی بوده دیگه خسته شدم دارم افسردگی می گیرم، شاید با دیدن انقلابیون زیرابرو ورداشته که دستشون تودست جی افشونه و دارن براندازی می کنند واسه من کمی تحول آمیز باشه فقط خواهشاً یطوری بیاین که تهوع آمیز نباشه. 

ما که حسابی منتظرتون هستیم، بچه ها دارن می رن جنوب واسه بازدید از مناطق عملیاتی مام داریم تک و تنها می مونیم، به جون شما و به مرگ میرحسین قسم که ما کمیم، کسی نیست مارا یاری کند، 100 نفرم بشین شهرو فتح کردین، جون اوباما قسم بیاین! 

شما که مقدسات ندارین یعنی اصلا اومدین مقدس بودنو از جامعه ما پاک کنین واسه همین نمیدونم به چی قسمتون بدم. لا اقل نذارین خون شهدای جنبشتون هدر شه، هنوز جی اف امیر جوادی فر واسش عزاداره، هر روز به موت قسم هر روز داره با بی اف جدیدش به یاد امیر شهیدش گریبان چاک میده! پس چرا نمی یاین؟ پس غیرت جنبشیتون کجا رفته بابا؟   

 

ddsh2.JPG  

 

 

اصلاً این شهید راه خدا هیچ، راه خدا کدوم وره؟ ازین وره ؟ اون به کنار،شما خودتون مگه نمیخواین آزاد باشین؟ تاکی حجاب؟ تا کی ناموس پرستی و غیرت؟ تا کی نماز و مسجد و امام حسین و عاشورا و خدا و قرآن؟ عزیز اهل مبارزه من! برخیز دیگه باید بیاین خیابون! چقده زیر لاحاف داد بزنین واسه براندازی نظامی که اسم سیدالشهدارو بالا برده و نفس اسرائیل رو به شماره انداخته؟ 

چیه؟ هان؟ مگه به من نمیاد سبز باشم؟ بابا ما همون کیک ساندیسی هایی هستیم که سبز شدیم؟ مشکلیه؟ بابا من میگم بیاین بقیه اش با ما! مشکلی نیست!  حله!

با اجازه من برم کم کم واسه عصر آماده شم! وعده دیدار ما کف خیابان! همچی که کف کنن دوستان اسرائیل جنایت کار!   

نظرات 2 + ارسال نظر
خیلی باحال بود با این متنی که نوشتی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

دمت جیز

حسن دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ

خیلی خوب بود. نه! عالی بود.
خدا قوت.
سردار رشید اسلام شهید مهدی شالباف : مرگ حق است، اما تلاش کنید بهترینش را انتخاب کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد