والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

والعادیات

سوگند به نفسهای اسب مجاهدان

قزوین! قتلگاه فلسطینیان؟؟

قزوین! قتلگاه فلسطینیان؟؟؟

 

پس از خیزش مردمی ششم اسفند علیه چرخه قدرت و ثروت در قزوین، که می رود تا حرکات و نتایج بسیاری پدید آورد، چشممان به جمال خبری جدید در هفته نامه "نه دی" روشن گردید.  

خبری مبنی بر حمایت قرص و محکم مغضوب روز جمعه امّت قزوین از شرکت صهیونیستی "نستله" که نه تنها به ملت مسلمان فلسطین از طریق یاری اسرائیل پلید ظلم می کند بلکه در حق تمامی ملل فقیر جهان از آفریقا تا آسیا خیانت روا داشته و هزاران کودک بی گناه را نه فقط با کمک به قاتلان اسرائیلی به کام مرگ کشانده بلکه از طریق تولید شیر خشکهای مرگ بار خویش مادران سراسر دنیا را داغدار فرزندان عزیزشان نموده است.   

 

در شهری که افتخارات بی شمارش از اوتاد و صالحان تا عالمان و فقیهان و فیلسوفان بر تارک تمدن اسلامی می درخشد و نام شهیدان راست قامتش مدال دفاع از اسلام و قرآن را بر سینه این دیار نصب نموده، باید امروز ننگ میزبانی از زنجیره تأمین خزانه یهود جهود را بر پیشانی خود نقش نماییم.  

آری، ما، نه هیچ کس دیگر! ما که نماز جمعه می خوانیم، عزاداری می کنیم، قرآن به سر می گیریم و نهایتاً هم در روز قدس قربتاً الی الله مرگ بر اسرائیل می گوئیم.  

ما نه تنها اجازه خیمه زدن داده ایم به شرکتی که بنیانگذار و مدیران ارشدش از دست رهبران افراطی و دولتمردان جنایتکار اسرائیل جایزه بهترین دوستان اسرائیل را دریافت نموده اند، بلکه باید کلاهمان را بالاتر هم بگذاریم که نشریه آقازاده جناب "مغضوب علیهم" روز ششم اسفند، بوق تبلیغاتی خادم سینه چاک اسرائیل شده و هنگامی که تلاش گروههای روشن ضمیر اسلامی به قصد مبارزه با آژانس یهود به گسترش فعالیتهای نستله اعتراض می کنند و قصد محدود ساختن آنرا دارند، سرسلسله قدرت پرستان و مال اندوزان با تکاپوی خویش از طریق چانه زنی با انواع کمیسیونهای مجلس، سیستم قضایی، ادارات صنایع، استانداری، بخشداری و شهراداری محمدیه، دست مبارزان مسلمان را از فشار بر گلوی حامی مالی و لجستیک اسرائیل کوتاه می کند و نقش منجی آخرالزمانی اسرائیل را بازی می نماید.  

 

 

ما اگر باید کلاهمان را بخاطر سکوتمان با دستهای بسته بالاتر بگذاریم، غایبین تظاهرات صد در صد مردمی شش اسفند باید کلاه از سر بردارند و البته کمی هم گردن به نشانه احترام به سمت ستاره شش گوش دولت از نیل تا فرات خم نمایند. 

عزیز سیاستمداری که در منتهی الیه تدبیر سیاسی خویش اعلان نمود به تجمع شش اسفند مجوزی اعطا نشده باید بداند به حامیان اسرائیل و همکاران غاصبان قدس چه کمکی کرده و همو باید از تشابه ظاهری خود با هاشم آغاجری درس بگیرد و با خویش خلوت کند و بیاندیشد که نکند ما هم راهی را می رویم که روزی به جایگاه جانباز جنگ تحمیلی، سید هاشم آغاجری می رسد و دستمان ناخواسته یا خواسته به پای اسرائیل سائیده می گردد. 

از آنجا که بالعیان می شود از حرکت امت عدالتجوی قزوین پی برد به ریشه های عمیقی از پهنه اعتراضات و انتقادات در سطح این منطقه مظلو م و درد کشیده، باید حرکتی که از شش اسفند به لایه رویین اجتماع آمد همواره زنده بماند و تا عمق استراتژیک حلقه های فساد قدرت و ثروت پیش روی نماید.  

این بار باید تجمعی رسماً برای اعتراض به حضور خزانه اسرائیل در قزوین و جریان حامی قابله های جنگ 25 بهمن که معلوم شد دستشان آغشته به خون ملت فلسطین و شهدای میهن ماست شکل بگیرد تا برای نه فقط حاضران و غایبان شش اسفند قزوین قهرمان، بلکه برای کل ایران اتحاد پیچیده و همه جانبه لشگر بنی صهیون آشکار گردد. اتحادی که پولش را نستله تأمین می کند، سلاحش را پرز و رامسفلد می سازند، فتنه اش را موسوی و خوئینی ها علم می کنند و از همه وقیحانه تر، تور چانه زنی برای پیشرفت آنرا به اسم نمایندگی از ما در کشور امام و شهدا پهن می کنند. 

بازهم باید خروشید و نوکران اسرائیل و نشریات صهیونیستی آنان را به آتش کشید، نشریاتی که با سرب گلوله های اسرائیل چاپ می شوند و با هر استکان قهوه نستله، جرعه های خون ملت مظلوم فلسطین را به کام ما می ریزند.  

هنوز یادمان نرفته مغز از هم متلاشی شده شهید علیمحمدی را که به جرم اندیشه برای امت خدا، بر سنگ فرش خیابان ریخت. نمیگذاریم خرج گلوله ای که مغز او و شهید شهریاری را شکافت در قزوین تأمین گردد. 

مردم مسلمان قزوین نه به تنهایی، بلکه این بار با دعوت از تمامی مبارزان راه آزادی قدس شریف و آرزومندان محو کامل اسرائیل خواهند خروشید و تمامی عوامل صهیونیسم از پرز تا موسوی و از هاآرتض تا هفته نامه های آقازادگان را خرد خواهند کرد. زیرا امام خمینی برای همیشه گفت: "«تا زمانی که این غده سرطانی از صفحه روزگار محو نشود، این مشکلات حل نخواهد شد.» و ما أن شاء الله اسرائیل را زیر پا له خواهیم کرد. 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد